اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و ابراهیمی رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب ارومیه و حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در سحرگاه ۲۰ بهمن ماه از کارخانه شیر و لبنیات پگاه ارومیه بازدید به عمل آوردند.
ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید گفت : به منظور اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری درخصوص مانع زدایی ها و پشتیبانی ها از تولید و در جهت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی این واحد تولیدی بزرگ که یکی از برندهای تولید لبنیات در کشور به حساب می آید بازدید و برخی مشکلات مرتبط با املاک معارض این شرکت و مشکلات مرتبط با بانکهای عامل ملاحظه و از آنها اطلاع حاصل گردید.
عتباتی افزود : شرکت شیر پگاه ظرفیت بسیار خوبی برای تولید لبنیات در استان و کشور می باشد که هم تولیدات دامی دامداران استان را خریداری و فرآوری می کند و هم محصولات متنوع و باکیفیت تولید و به بازار عرضه می کند که در واقع در این واحد تولیدی چندین هدف از جمله خرید محصولات دامی، اشتغال پایدار، توسعه دامدارای در استان، رونق تولید و اقتصاد در کشور را موجب می شود.
مقام ارشد قضایی استان ادامه داد : دستگاه قضایی در حمایت کامل قضایی از این گونه واحدهای تولیدی هست و کمک می کند تا انشاءا… توقفی در کار تولید این واحدها پیش نیاید.
رئیس کل دادگستری استان در پایان با اشاره به اطلاع کامل از مشکلات این واحد تولیدی قول مساعد داد در سریعترین زمان ممکن مشکلات پیش رو برداشته شود و زمینه توسعه این واحد تولیدی برای افزایش ظرفیت اشتغال در آن فراهم شود.
شایان ذکر است عتباتی از قسمتهای مختلف کارخانه پگاه از جمله واحدهای فرآوری لبنیات، تولید انواع محصولات و آزمایشگاه های پیشرفته و انبارها و بسته بندی محصولات آن دیدن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست