اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

سید محسن حمزه‌لو افزود: این اراضی طی ۲ سال گذشته شناسایی گردیده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل راه و شهرسازی شده است.
او ادامه داد: اراضی مورد نیاز ۲۲۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در این استان تامین شده است و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اولویت نخست استفاده از اراضی بوده که دسترسی به امکانات و زیرساخت‌ها در آنها فراهم است.

حمزه‌لو بیان کرد: تحصیل اراضی برای برنامه چهار ساله قانون جهش تولید یک رکورد است و پیش از این، چنین حرکت جمعی برای حمایت از تولید و عرضه مسکن سابقه نداشته است.

او ادامه داد: طی چندین مرحله ثبت‌نام ۱۷۰ هزار خانوار انجام شده است و متقاضیانی که ثبت‌نام‌شان تکمیل شده به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی می‌شوند.
مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای آحاد مختلف جامعه در اولویت است، گفت: کارکنان واجد شرایط سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی نیز مورد توجه هستند و مساعدت لازم در این خصوص اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست