اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت با حضور نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم هر شهرستان در استان تشکیل می شود که کمک کاری ارزشمند برای مدیران به شمار می رود.

محمدصادق معتمدیان در جمع نخبگان و اقشار مختلف مردم سردشت افزود: تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی بی سابقه بوده و بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم ناشی از تحریم ها و محدودیت ها علیه کشورمان است.
وی اضافه کرد: برای عبور از این شرایط حساس و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، نیازمند همراهی و حمایت های مردم هستیم.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: روان سازی فرایندهای تجاری و اقتصادی در مرزها در اولویت برنامه های استان قرار داشته و تجارت مرزی به همراه کشاورزی، معدن و گردشگری از پیشران‌های توسعه این خطه از کشور به شمار می رود.

معتمدیان ادامه داد: برای بهره برداری از زیرساخت های عمرانی آذربایجان غربی، اقتصادی کردن این زیرساخت ها ضروری است.

وی با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت های حوزه کشاورزی آذربایجان غربی گفت: نهضت ساخت واحدهای گلخانه ای در استان راه اندازی می شود که می تواند در توسعه این بخش مهم اقتصادی استان بسیار مثمرثمر باشد.

وی افزود: حوزه کشاورزی آذربایجان غربی نیازمند تجاری سازی، بسته بندی، تبلیغ محصولات و جلوگیری از خام فروشی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت پایدار استان مثال زدنی است، اضافه کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان مرزی سردشت کم نظیر بوده و برای توسعه این شهرستان نظیر دیگر مناطق آذربایجان غربی هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

معتمدیان با اشاره به اینکه برنامه های اقتصادی هر شهرستان متناسب با ظرفیت های آن شهرستان تدوین می شود، اظهار کرد: دبیرخانه پیگیری مصوبات شهرستانی در استانداری تشکیل شده است و تمامی تعهدات انجام شده در این سفرها باید عملیاتی شوند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها به ویژه صداوسیما به جای معرفی نداشته ها، داشته های هر منطقه از استان را معرفی کنند، گفت: این امر می تواند در رسیدن به ظرفیت های توسعه ای بسیار موثر باشد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات ملی استان توسط مدیران بخش های مختلف افزود: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران استان تلاش آنها برای جذب اعتبارات ملی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست