اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: از خلع ید زمین ۴۰۰ دستگاه آپارتمان مسکن مهر شهر ارومیه با انجام سازش میان وراث و مالک زمین‌های طرح ملی مسکن شهرک گلمان با اداره کل راه و شهرسازی جلوگیری کردیم.

ناصر عتباتی اظهار کرد: در پی اختلاف بین وراث مالک زمین‌های طرح ملی مسکن شهرک گلمان با اداره کل راه و شهرسازی این استان، نسبت به خلع ید از این زمین که حدود ۴۰۰ دستگاه آپارتمان مسکن مهر در آن واقع شده بود، حکم صادر شد.

او ادامه داد: طرفین پیشتر توافق کرده بودند اداره کل راه و شهرسازی زمین جایگزین در حق محکوم لهم اختصاص دهد ولی این دستگاه اجرایی اقدام موثری در این زمینه انجام نداده بود.

عتباتی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه افراد ساکن در منطقه از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه هستند و اجرای حکم تبعات اجتماعی و امنیتی بدنبال داشت، دستگاه قضایی به موضوع ورود کرد.

او بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاون قضایی دادگستری استان، نمایندگانی از استانداری و اداره کل مسکن و شهرسازی تشکیل شد بین طرفین توافق حاصل و مقرر شد ظرف ٣ ماه، راه شهرسازی نسبت به واگذاری زمین از طریق سازمان ملی مسکن اقدام کند و بدین ترتیب با این سازش مانع خلع ید از ۴۰۰ دستگاه آپارتمان مسکن مهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست