اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید برای تصدی مسئولیت افرادی انتهاب شوند که نسبت به موازین اسلامی مقید باشند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: تولیدکنندگان بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و بر مسئولان و مدیران لازم است تا از آن‌ها حمایت کنند.

وی افزود: مدیران در راستای رونق تولید و نیز راه‌اندازی و تقویت چرخه تولید از تولیدکنندگان حمایت داشته و موانع موجود بر سر راه این بخش را برطرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: سرمایه‌داری در اسلام مفهومی ندارد و آنچه مهم و قابل تاکید واقع شده، عدالت اجتماعی است که تمام مدیران باید به گونه‌ای مسائل اقتصادی را مدیریت کنند تا عدالت اجتماعی رعایت شود.

وی بیان داشت: مسئله اقتصاد و فرهنگ موضوع مورد نیاز امروز در سطح کشور است و باید دولتمردان در این حوزه‌ها با نگاه جهادی وارد میدان عمل شوند تا شاهد برکت در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باعث عاقبت بخیری مسئولان خواهد شد و بر همین اساس باید در زمینه رسیدگی و رفع مشکلات مردم اقدام لازم انجام شود.

وی ابراز داشت: فرهنگ مهمترین عاملی است که توسط دشمنان در برخورد با مردم و انقلاب اسلامی مورد توجه است و بر همین اساس باید دقت بیشتری از سوی مسئولان و متولیان این بخش نسبت به حفظ اصول فرهنگی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: فرمانداران، استانداران و مسئولان در انتخاب عوامل و مدیران اجرایی دقت کافی داشته باشند و افرادی را در این حوزه‌ها قرار دهند که نسبت به رعایت موازین دینی و اسلامی همت داشته باشند.

وی ابراز داشت: کسی که با مباحث دینی و فرهنگی آشنا نباشد توان مدیریتی ندارد.

حجت‌الاسلام قریشی، عنوان کرد: اعتدال در امور کاری درست است. نباید برخی کارهای ناپسند را در جشن‌ها اجرا کرد و همچنین باید از تفریط نیز در برخی امور نیز پرهیز کنیم.

وی، با اشاره به نامگذاری ۳۰ تیرماه به عنوان روز جهانی مسجد، بیان داشت: مساجد به عنوان کانون توحید در اسلام هستند و در انقلاب ما محور و کانون انقلاب بودند و بر همین اساس باید برای حضور در مساجد اهمیت دهیم.

امام جمعه ارومیه، گفت: باید متولیان مسجد مشکلات را بازنگری کنند تا مساجد رونق یافته و مردم بیش از پیش در مساجد حضور پیدا کنند.

وی، تاکید کرد: متولیان حوزه مساجد باید دقت کنند که چرا جوانان در مساجد حضور کمی دارند و این امر را بررسی و رونق دهند تا جوانان به مساجد جذب شوند.

حجت‌الاسلام قریشی، اظهار داشت: متولیان مسجد باید سرآمدان محلات باشند و افراد شایسته و مناسب برای اداره مساجد انتخاب شوند./ مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست