اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور و سایر شهرهای استان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سایر نقاط کشور در استام آذربایجان غربی و از جمله در شهرهای مهاباد، بوکان، سردشت و پیرانشهر و..‌ برگزار شد. 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم در مرکز استان بود و با اشاره به اینکه پیام ملت ایران با این حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان روشن است، گفت: به آمریکا، ایادی آن در منطقه و عوامل داخل کشور اعلام می‌کنیم در صورت خدشه به آرامش و امنیت ملت ایران، همه جا را برای شما ناامن و ناآرام می‌کنیم.

ابراهیم عزیزی  افزود: این پیام مردم آذربایجان غربی است اگر کانون‌های قدرت یعنی ملت ما، نیروهای مسلح، نفوذ معنوی منطقه‌ای ای، جوانان، نوجوانان، زنان و دختران ما مورد خدشه قرار بگیرند، اگر به امنیت ما خدشه وارد کنید، همه جا را برای شما ناامن خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا و فتنه گران داخلی بدانند که اگر به امنیت ما خدشه وارد کنید، اگر به آرامش مردم ما خدشه وارد کتید، آرامش تان را برهم می‌زنیم.

عزیزی ادامه داد: اگر به ایادی خود در داخل و نظام‌های وابسته و جاهلی دل خوش کرده‌اید، مطمئن باشید همین جوانان ۱۳ آبان و همین زنان و دختران شجاع، به سراغتان می‌آیند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما در اوج صبوری و بصیرت تحولات را رصد می‌کنند که باید به این مردم افتخار کنیم چون بزرگترین ویژگی آنها، دشمن شناسی، جریان شناسی و حق و باطل شناسی است.

عزیزی با اشاره به اینکه دشمنان نباید از صبر انقلابی مردم ما سوء استفاده کنند، گفت: بترسید از آن زمانی که کاسه صبر مردم لبریز شود.

عزیزی با اشاره به برخی طرح‌های استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه به ویژه طرح مرزهای خونین و ایجاد فشار، تهدید، تحریم علیه ملت بزرگ ایران افزود: با اینها می‌خواهید با مردم ایران رودررو شوید؟ اگر تهدیدات شما کارساز بود، در این عمر پربرکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز، بر مردم و کشور ما اثر می‌گذاشت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری آغاز جنگ با مردم ایران تنها پنج روز بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط این گروهک‌ها اضافه کرد: شما همان‌هایی هستید که غائله خلق بلوچ، عرب و ترکمن را ایجاد کردید البته راه به جایی نبردید.

عزیزی با اشاره به تلاش دشمن در روزهای ابتدایی انقلاب برای برپایی کودتای نوژه و همچنین زمین گیر شدن آنها در صحرای طبس و در آخر آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی یادآور شد: این همه اقدامات خشن، براندازانه، توطئه و جنایت را به یاد داریم.

وی با بیان اینکه امروز می‌خواهید ما را با قطعنامه جهانی و شورای امنیت تهدید کنید، اینها که دست نشانده خود شما هستند، تاکید کرد: بدانید که با ملتی شجاع و انقلابی طرف هستید که روی اصول خود ایستاده است.

عزیزی با اشاره به اینکه حضور ملت بزرگوار ایران در راهپیمایی امروز پیام روشنی به آمریکا و عمّال آن داده است، ادامه داد: آمریکا جرات هیچ اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور پرشور مردم ارومیه گفت: شما با این حضور حماسی ثابت کردید که هنوز رهروان شهیدان باکری، امینی و فهمیده ها و پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و ذره‌ای عقب نشینی نخواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست