اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: سومین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور استان با همکاری پارک علم و فناوری در مرکز ارومیه راه اندازی می شود.
 کامران جباری در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور ارومیه با پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، با تاکید بر نقش موثر مراکز رشد واحدهای فناور در تسریع روند ارتقا‌ء دانشگاه ها به نسل سوم اظهار کرد: طی تفاهم نامه های قبلی با پارک علم و فناوری استان ۲مرکز رشد در شهرستان های ماکو و میاندواب طی سال های گذشته راه اندازی شده است و امروز نیز با انعقاد تفاهم نامه ای سومین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور درمرکز ارومیه راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان  اینکه دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، در طی ۱۵سال گذشته روند تکاملی خود را در حوزه دانشگاه های نسل دوم طی کرده است افزود: از ۱۰ سال گذشته تا کنون ۲هزار مقاله علمی پژوهشی توسط اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان به چاپ رسیده است.
جباری با اشاره به فعالیت های پژوهشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در طول سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ مقالهISIتوسط اعضای هیئت علمی دانشگاه به چاپ رسیده است، ۵۰ طرح پژوهشی درون دانشگاهی و ۱۰طرح پژوهشی نیز با سازمان های مختلف منعقد شده است.
وی افزایش ارتباط دانشگاه پیام نور با صنعت استان را از رویکردهای اصلی دانشگاه برشمرد و گفت: طی روزهای آتی تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی منعقد خواهیم کرد تا بستر حضور اعضای هییت علمی و دانشجویان دانشگاه در عرصه چالش ها و مشکلات صنعت استان فراهم شود.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی اظهار کرد: دریافت مجوز تاسیس پژوهشکده علوم انسانی نیز از جمله برنامه هایی است که امیدواریم در سال آینده نهایی شود تا بتوانیم در حل بخشی از مشکلات اجتماعی جامعه موثر واقع شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست