اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ۳۰ تیر ماه رکورد میزان مصرف برق در استان آذربایجان غربی برای بار دوم شکسته شد.

 اکبر حسن‌بکلو  بیان کرد: مصرف برق مشترکان در روز دوشنبه ۳۰ تیرماه با هزار و ۸۷ مگاوات، بیشترین مصرف را از ابتدای سال تا کنون به خود اختصاص داد.

او افزود: در پی شکسته شدن رکورد برق در سطح استان و کشور، روز دوشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۹۹ این روند همچنان ادامه داشته و بار دیگر رکورد میزان مصرف برق مشترکان استان برای بار دوم شکسته شد.

حسن بکلو اظهار داشت: رکورد مصرف برق برای اولین بار در سال جاری یکشنبه ۲۹ تیرماه با گرمتر شدن دمای هوا، در آذربایجان غربی شکسته شد. میزان مصرف نسبت به رکورد مصرف برق سال گذشته با ۷.۳ درصد رشد روبه رو بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به دنبال استمرار افزایش دمای هوا تا آخر هفته و گذر از رکورد مصرف سال گذشته و ثبت حدود هزار و ۸۷ مگاوات مصرف برق در آذربایجان غربی، از عموم مردم استان درخواست می شود تا با مدیریت مصرف و استفاده بهینه از وسایل برقی در ساعات پیک بار، شرکت توزیع نیروی برق استان را در کنترل بار شبکه یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست