اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالاهای یارانه ای از داخل به خارج از کشور در اولویت بوده و پلیس با این موضوع قاطعانه برخورد می کند و به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به شبکه های مافیایی سودجو را نخواهد داد.

سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار مسعود خرم نیا به سبب مجاهدت های خالصانه وی در خدمت صادقانه، بیان کرد: نقش موثر مجموعه انتظامی در امنیت جامعه بی بدیل است.

اوافزود: تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید انتظامی (۸هزار شهید دوران دفاع مقدس و بیش از ۵ هزار شهید راه امنیت)نشان از مجاهدت های انتظامی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همکاری متقابل نیروهای مسلح موجب تثبیت امنیت جامعه و یاس و نا امیدی دشمنان شده است، گفت: با وجود شرارت های دشمنان؛ استان آذربایجان غربی از امن ترین استان های کشور است.

سردار اشتری هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجاهدت های رزمندگان و خون شهدا را ضامن امنیت پایدار کشور دانست و گفت: امنیت زیر بنای رشد و توسعه کشور بوده و همه دستگاه ها باید در این زمینه به وظایف خودشان عمل کنند.

او افزود: مجموعه انتظامی در تکمیل کادر خود با انتخاب جوانان ولایی، متعهد و متخصص حرفه ای گرایی را مد نظر قرار می دهد و برای تحقق شعار سال تمامی ظرفیت های خود را برای اجرایی شدن فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: با کسانی که در عرصه امنیت برخلاف قانون کارکنند با قدرت و بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد و مبارزه با قاچاق کالاهای یارانه ای از داخل به خارج از کشور در اولویت بوده و پلیس با این موضوع قاطعانه برخورد می کند و به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به شبکه های مافیایی سودجو را نخواهد داد.

سردار حسین اشتری اظهار کرد: در این زمینه اقدامات مقابله ای و راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و تشدید اقدامات از سال های گذشته با تهیه و ابلاغ طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه متاسفانه قاچاق کالا و ارز به عنوان یک اقدام سودآور مورد توجه عده ای سودجو قرار دارد که معمولا هم به صورت سازمان یافته و شبکه ای کار می کنند، تاکید کرد: توسعه و گسترش این پدیده شوم خسارات جبران ناپذیری بر اقتصاد وارد می کند.

او تصریح کرد: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می کنند چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهیم کرد.

در این مراسم  سردار  رحیم جهانبخش نیز گفت: ما سرباز ولایت هستیم و آیندگان به حضور و فعالیت ما در این زمان و مکان غیطه خواهند خورد و ما بر این موضوع افتنخار می کنیم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: مهمترین راه تثبیت پایه های نظام جمهوری اسلامی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و توسعه جهاد تبیین است و ضرورت دارد تمامی برنامه ریزی در انتظامی در این راستا قرار گیرد تا بتوانیم در مسیر تمدن سازی گام برداشته و موفق شویم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: اگر امروز استکبار و دشمن از ما می ترسد، بیش تر گفتمان سازی ما است که منشا آن مقام معظم رهبری است واین گفتمان تاثیرگذاریش از قدرت دفاعی ما در مقابل دشمن خیلی بیش تر است.

سردار جهانبخش با توجه به اهمیت منابع انسانی در سازمان گفت: حفظ منابع انسانی و رسیدگی به معیشت و مشکلات کارکنان از الویت های ماموریتی ما در انتظامی است که ان شاءالله تلاش خواهیم کرد در این استان به نفع احسن پیش ببریم.

سردار اشتری: امنیت امروز کشور، باثبات و مثال زدنی است

گفتنی است؛ در این آئین سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات سردار مسعود خرم نیا تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست