اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پس از ۱۸ ماه بلاتکلیفی ، امروز با حکم وزیر کشور، “محمد امین زاده” به سمت فرماندار شهرستان بوکان منصوب شد.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام کرد؛ با حکم دکتر رحمانی فضلی، امروز ، “محمد امین زاده” به سمت فرماندار شهرستان بوکان منصوب شده است.

در حکم وزیر کشور خطاب به محمد امین زاده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم آذربایجان غربی به مدت چهارسال به سمت فرماندار شهرستان بوکان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

پست فرمانداری بوکان ۱۸ ماه بود که توسط سرپرست اداره می شود. “جمال خسروی”، فرماندار سابق بوکان، ۲۴ فروردین سال ۹۸ اعلام کرد که از ۵ ماه قبل استعفا داده و منتظر رای نهایی استانداری آذربایجان غربی است.

خسروی علت استعفای خود را بیماری اعلام کرد و افزود: مدتی است که بیماری دیسک کمرم عود کرده است و از طرفی دیگر بارها اعلام کرده ام که سقف یک مدیریت کارآمد نهایت پنج سال است و بیش از این ۵ سال مدیریت فرسوده می شود و نمی شود حرفی را به مردم زد اما به آن عمل نکرد.

جمال خسروی فرماندار بوکان، از خرداد سال ۹۳ سکاندار فرمانداری این شهرستان را بر عهده گرفته بود و در نهایت ۲۹ فروردین ماه سال ۹۸ استعفای او از سوی استاندار آذربایجان غربی مورد تایید قرار گرفت.

از آن زمان به مدت ۱۸ ماه، “لقمان خسرو پور”، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان طی حکمی از سوی محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان تعیین و منصوب شده بود.

امروز نیز با حکم وزیر کشور “محمد امین زاده” به عنوان فرماندار جدید بوکان تعیین شد. پیش از این “محمد امین زاده” سرپرستی فرمانداری بانه را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست