اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز با یک واقعیت تلخ در موضوعات طرح تفصیلی، طرح جامع، میزان تراکم و تعداد طبقات ناشی از این طرح روبرو هستیم و در یک کلام مدیران قبل از ما تمامی تلاش شان بر این بوده که یک زمین سوخته تحویل ما بدهند که هیچ کاری پیش نرود!

علی مصطفی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به شرایط بحرانی شهرداری در حوزه های مختلف اظهار کرد: قبول مسئولیت در این دوره بحرانی از سوی شهردار و سایر مدیران شهرداری شایسته تقدیر است چرا که انجام مسئولیت در این وضعیت مالی و اداری بحرانی جزو سخت ترین و پرحاشیه ترین انجام مسئولیت هاست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: شهرداری و شورای شهر ارومیه در حال  گذار از دوران بی قانونی به سمت حاکمیت قانون و مبارزه با رانت و فساد می باشند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز برای اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه منافع جمعی شهروندان و نگاه بلند مدت بر منافع شخصی و نگاه کوتاه مدت ارجحیت دارد.

او ادامه داد: امروز با یک واقعیت تلخ در موضوعات طرح تفصیلی، طرح جامع، میزان تراکم و تعداد طبقات ناشی از این طرح روبرو هستیم و در یک کلام مدیران قبل از ما تمامی تلاش شان بر این بوده که یک زمین سوخته تحویل ما بدهند که هیچ کاری پیش نرود!

علی مصطفی زاده عنوان کرد: از صدور ۱۶۰۰ پروانه ساختمانی در سال ۱۳۹۹ به صدور  300 پروانه در سال جاری رسیده ایم که شهرداری ارومیه درآمد کلانی را از قبل همین موضوع از دست داده است و از طرفی افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران زحمتکش موجب بروز مشکلات عدیده ی مالی برای شهرداری ارومیه شده است، در حالیکه همین میزان افزایش حقوق با تورمی که ایجاد شد از جیب کارگران خارج شد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: معاونت های عمرانی شهرداریهای مناطق پنج گاه ارومیه باید تقویت شده و پروژه های خرد را با استفاده از توانمندیهای خود پیش برده و سازمان عمران درگیر پروژه های کلان مدیریت شهری از جمله احداث زیرگذر و روگذر شود.

مصطفی زاده با بیان اینکه ارومیه سال ۱۴۰۲ کارگاه عمران و سازندگی خواهد بود، گفت:: با صبر و شکیبایی مردم ارومیه و با حل مشکلات به ارث رسیده به شورای شهر و شهرداری، در پروژه های عمرانی بر ریل توسعه حرکت خواهیم کرد چرا که معتقدیم روزهای خوب عمران و آبادانی در انتظار شهروندان و شهر ارومیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست