اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

پیام مشتـرک نماینده ولی فقیــه در استـان و استانــدار آذربایجـان غـربی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همـراهان منتشر شد.

آوای مرز : جمعی از مسئولان آذربایجان غربی سانحه سقوط هلی کوپتر و شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

پیام مشتـرک نماینده ولی فقیــه در استـان و استانــدار آذربایجـان غـربی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همـراهان منتشر شد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود بطوریکه از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد. حادثه ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های این مسئولین خدوم را عزادار کرد.

خدمات حضرت آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جاى جای ایران عزیز اسلامی على الخصوص در آذربایجان غربى و حضرت آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و  آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیرى سعادتمندانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت رسانی به درد آمده است.

ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه ای خدمتگذار (به تعبیر خودشان) به سوگ نشسته است که خستگی نمی شناخت و طعن بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی کرد.

شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

اینجانبان شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالى فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامى و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت مى نماییم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی اظهار کرده است: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که درتمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه وخستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد، به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهیدخود ملحق شوند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر ادامه داده است: آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه باقلبی رئوف، نیتی صادقانه وخالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری ورصد می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بیاتی منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس ششم خبرگان رهبری نیز در پیامی آورده است: خادم الرضا (ع) رییس جمهور مغتنم جمهوری اسلامی ایران و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) در شب ولادت مولایش در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و پاداش بیش از چهل سال خدمت خستگی ناپذیر به نظام اسلامی را از خداوند متعال دریافت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم در پیامی آورده است: حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور (خادم الرضا) آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه ، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

علیرضا نوروزی اضافه کرده است: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان آذربایجان غربی، شهادت رییس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشت را به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌ کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بیاتی منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس ششم خبرگان رهبری نیز در پیامی آورده است: خادم الرضا (ع) رییس جمهور مغتنم جمهوری اسلامی ایران و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) در شب ولادت مولایش در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و پاداش بیش از چهل سال خدمت خستگی ناپذیر به نظام اسلامی را از خداوند متعال دریافت کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم با صدور پیامی،ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب مردم ایران، آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان وی اظهار کرده است: آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

سردار رحیم جهانبخش با ابراز همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور ایران اسلامی و ولایتمدار، شهادت رییس جمهور آیت الله ابراهیم رییسی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب القلوب و مردمی شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار ولایی و پرتلاش آذربایجان شرقی و هیأت همراه را به مردم غیور و قهرمانِ استان، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو کرده است.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اهل سنت، اقوام و ادیان در پیامی حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اهل سنت، اقوام و ادیان در پیامی آورده است؛ خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب تأثر و تالم فراوان شد. متأسفانه این حادثه دلخراش منجر به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز شد و صفحه تلخ دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد.

اینجانب از طرف خود و همه اهل سنت و اقوام  و ادیان استان آذربایجان غربی این ضایعه اسفناک و شهادت مسئولان صادق و خدمتگزار مردم را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، هیأت دولت، خانواده محترم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و با طلب مغفرت و رحمت برای آن عزیزان، امیدوارم خداوند متعال روح شهدا را با انبیاء و اولیاء خویش محشور بفرماید.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با صدور پیامی، شهادت آیت الله رییسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهانشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: جامعه ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی همچون دیگر اقشار مردمی، با نهایت غم و اندوه امروز داغدار بزرگ مردی شد که روح بلندش در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به ملاقات پروردگار شتافت و پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری را با خلعت شهادت از حضرت حق دریافت نمود.
با قلبی آکنده از ماتم و اندوه، عروج ملکوتی «شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیرفقید امورخارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار خدوم آذربایجان شرقی» و جمعی از خادمان شریف مردم کشورمان در سانحه سقوط بالگرد، را به محضرمبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ومردم شریف ایران اسلامی وهمه ارادتمندان ایشان در اقصی نقاط گیتی تسلیت وتعزیت عرض می نمایم.
قطعاً و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی وهمچنین فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس میهنمان باقی خواهد بود.
رحمت و مغفرت لایتناهی الهی مشمول ارواح طیبه «شهیدان شاخص خدمت» این حادثه دلخراش باد.

عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی نیز طی پیامی و با ابراز تاسف و تاثر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و هیات همراه آورا به رهبری معظم ، خانواده معزا ، ملت ایران و همه ورزشکاران و قهرمانان کشور و استان و جامعه ورزشی استان تسلیت گفت

نماینده مهاباد در مجلس و فرماندار ویژه این شهرستان هر کدام در پیام های جداگانه حادثه سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفتند.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس با صدور پیامی اظهار کرد: در خصوص حادثه سقوط بالگرد که منجر به درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه شد، موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مردم شریف ایران و خانواده‌های سوگوار، از خداوند منان برای جان‌باختگان این حادثه غفران و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

حسن عباسی فرماندار مهاباد نیز در پیامی آورده است؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند .سانحه دلخراش و شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جانسوزی بر قلوب مومنین وارد نمود.آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.»شهادت

خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران علی الخصوص مردم متدین مهاباد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در پیامی مشترک فرماندار بوکان و امام جمعه این شهرستان شهادت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفتند.

«خشایار صنعتی» فرماندار شهرستان بوکان و «ماموستا ملا عباس احمدی» امام جمعه در پی شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» پیام تسلیتی صادر نمودند، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و شهرستان بوکان عرض تسلیت داریم.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود.بی تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابدضمن تسلیت شهادت خادمان ملت به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم داغدار ایران مسئلت داریم.

سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشکردپرس، در متن بیانیه سپاه شهداء آمده؛ شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همواره و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت رسانی به مردم و حفظ آرمان‏های والای انقلاب اسلامی، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
غم و اندوهی بی پایان جامعه ولایی ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا علیه السلام و هیئت همراه ایشان، فراگرفته است. این حادثه دلخراش مایه تألم و تأثر آحاد جامعه گردید که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه اند.
شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با نیتی خالصانه و صادقانه، اندیشه‏ای ژرف و اراده‏ای محکم، همواره برای حل مشکلات مردم، شبانه روزی تلاش نموده و دغدغه مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‏کردند.
سوابق درخشان ایشان در مسئولیت‌های مختلف، بویژه تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و در نهایت ریاست قوه مجریه و تحول ایجاد شده در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، نشان از شوق خدمتگذاری به مردم در تمام این ادوار بوده و ارتقای مسئولیت‏های رسمی، با صفای باطن و تواضع ایشان همراه شده است.
همچنین لازم است از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت الله آل هاشم و وزیر نجیب و محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان و خدمات آنان در این سال‌ها یاد کنیم.
سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شهادت رئیس جمهور ولایی، مجاهد و انقلابی و هیئت همراه را به محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانوده محترم آنان و همچنین مردم شهید پرور استان، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌نماید، نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی، همواره با حوادث سختی رو به رو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده و همانگونه که پیوند عمیق امام (ره) و ملت ایران در ابتدای انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم، مایه پیروزی و عبور از این روزهای دشوار خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و همراهان‌ وی را تسلیت گفت.

ناصر عتباتی در پیامی که روز دوشنبه صادر کرده، آورده است: با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور محبوب و همراهانشان، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رییس جمهور متاثر است؛ صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که مردم به‌حق به او علاقه‌ قلبی داشتند، برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت و لقاء الله نصیب او شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین (علیهم صلوات الله) را برای این شهدای گرانقدر مسالت کرده است.

نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، مدیر بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرمانداران شهرستان های مختلف استان، ائمه جمعه و جماعات و شخصیت های دیگر استانی نیز با صدور پیام های جداگانه ای شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی را تسلیت گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست