اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امروز محموله کالاهای بهداشتی در ماکو و میاندوآب به ارزش ۷۳۰ میلیون ریال توقیف و یک داروخانه در سردشت هم پلمب شد.

 با تلاش ماموران انتظامی بیش از بر ۴۰ هزار عدد ماسک قاچاق در ماکو، دو انبار الکل و دستکش احتکار شده و قرص های غیرمجاز و دست ساز در میاندوآب کشف شد.

فرمانده انتظامی ماکو در خصوص جزئیات کشف ماسک‌های قاچاق در ماکو اظهارکرد: مأموران انتظامی پس از کشف ماسک‌های بهداشتی قاچاق بازرسی یک منزل مسکونی در شهر بازرگان، ۴۰ هزار ماسک جاسازی شده در این منزل را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسین شهریار با بیان اینکه قاچاقچیان و سودجویان قصد داشتند این ماسک‌ها را به کشور ترکیه قاچاق کنند، گفت: ارزش ماسک‌های کشف شده بیش از ۶۰ میلیون تومان است و در این پرونده یک نفر دستگیر و بازداشت شده است.

کشف الکل و دستکش از محتکران در میاندوآب

مأموران انتظامی میاندوآب طی دو عملیات مختلف در میاندوآب دو انبار احتکار مواد بهداشتی را شناسایی و از این انبارها جمعاً به تعداد ۶۰۰ بطری الکل و چهار هزار جفت دستکش بیمارستانی کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

در بازرسی از این محل ۲۰ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد که در این رابطه یک متهم دستگیر و مراتب پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

پلمب یک داروخانه به جرم گران فروشی در سردشت

دادستان شهرستان سردشت یک داروخانه را به جرم گران فروشی و عدم حضور مسئول فنی را  دلیل پلمب کرد.

عصر امروز گشت مشترک با حضور دادستان و نمایندگان اداره اطلاعات، شبکه بهداشت ودرمان ، صمت و اصناف در قالب ۳ گروه از داروخانه های سطح شهر سردشت انجام شد.

هدف از این گشت مشترک مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان امنیت روانی و سلامت و بهداشت عمومی جامعه و برخورد با محتکران عنوان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست