اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: رسیدگی به پرونده فساد مالی شورای اسلامی و شهرداری این شهر با جدیت در حال رسیدگی و تکمیل است.

 مهراب اکبرپور در نشست شورای اداری در جمع مسئولان مهاباد، افزود: این پرونده که هم اکنون در حال رسیدگی است طی یک مرحله برای بررسی و تکمیل آن به مرکز استان ارسال و برای ادامه تحقیقات دوباره به این شهرستان بازگردانده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد ادامه داد: هم اکنون قاضی پرونده در حال تکمیل و رسیدگی به آن است تا در اسرع وقت حکم آن صادر شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، اضافه کرد: اعمال و رفتار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از هم اکنون رصد می‌شود و در قالب شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی موارد مورد رسیدگی قرار گرفته و از طریق پلیس فتا موارد لازم به داوطلبان تذکر داده می‌شود.

اکبرپور با بیان اینکه شعبه اختصاصی در زمینه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری مهاباد ایجاد شده، افزود: داوطلبان و نامزدهای انتخابات باید از همان ابتدا احترام به قانون را سرلوحه تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی، تبلیغات زودتر از موعد را تضییع حقوق دیگر داوطلبان و نامزدهایی که قانون را رعایت می‌کنند، دانست و گفت: با تبلیغات خارج از ضوابط تعریف شده که زمینه ساز اخلال در نظم، قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز نظام باشد با حساسیت بررسی و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاباد سال گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۶ نفر عضو اصلی شورای اسلامی شهر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست