اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: در آخرین جدول امتیازات استانی طرح ملی نشاط، آذربایجان‌غربی در رتبه ششم کشور قرار گرفته است.

محمود اشتری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ ورزش‌های الکترونیک فعال با عنوان “طرح ملی نشاط” از پنجم فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و بعد از ۱۰ روز آذربایجان‌غربی با ۷۰۸.۹۹ امتیاز در رتبه ششم کشور بعد از استان‌های کرمانشاه، سمنان، یزد و خراسان جنوبی و رضوی قرار گرفته است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲ هزار و ۳۱۵ نفر در بخش مسابقات الکترونیک اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از این نظر بعد از استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه در رتبه سوم کشور قراردارد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این طرح تا ۱۲ اردیبهشت “روز معلم” ادامه خواهدداشت و همه علاقه‌مندان با ورود به وبسایت برگزاری مسابقات به نشانی Eligo.ir می‌توانند در طرح ملی نشاط ثبت نام کنند.

اشتری ادامه داد: اسفندماه امسال نیز استان در پایان لیگ تندرستی با کسب ۲۱ هزار و ۸۰۵ امتیاز بعد از خراسان شمالی و سمنان عنوان سوم کشور را در بین استان‌های مختلف و بوکان عنوان دوم را در بین شهرهای مختلف کشور کسب کردند.

نخستین دوره طرح ملی نشاط با رویکرد تلفیق بازی های الکترونیک و فعالیت بدنی در شرایط ویژه کرونایی طراحی شده است.

فدراسیون ورزش‌های همگانی در اجرای ماموریت‌های سازمانی و با توجه به رویکرد بازاریابی اجتماعی، طرح‌هایی را برنامه‌ریزی کرده بود که از آن جمله طرح بازی و نشاط کودکانه، چالش به وقت ورزش و لیگ تندرستی ایران، اکنون طرح ملی نشاط را براساس ورزش‌های الکترونیک و انجمن‌های ورزشی الکترونیک ساماندهی و تهیه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست