اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان در سوریه خبر داد.

رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی در کشور سوریه خبر داد و گفت: امروز جلسه ای با حضور تجار، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان در رابطه با بررسی فرصت های سرمایه گذاری و شناسایی نیاز بازار کشور سوریه برگزار شد.

وی افزود: در مقطع کنونی به فضل الهی، شاهد برقراری امنیت در کشور سوریه هستیم و با پاس تلاش های جمهوری اسلامی در ایجاد این امنیت، کشور و مردم سوریه بسیار علاقمند به همکاری با ایران در بازسازی سوریه هستند.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: برای استان آذربایجان غربی نیز هم در جهت کمک به مردم سوریه و هم سهم بری از بازار سوریه، برنامه ریزی داریم که در این راستا هیاتی متشکل از بخش دولتی و بخش خصوصی استان، جهت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری و نیاز بازار سوریه، تا پایان سال به این کشور اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: حوزه ساخت و سازهای ساختمانی و تاسیسات، حوزه تولیدات مواد غذایی، همکاری های صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد شبکه های آبرسانی، ایجاد پست های جدید خطوط انتقال برق و بازسازی زیرساخت های سوریه از زمینه هایی است که تجار، تولیدکنندگان، پیمانکاران و فعالان بخش خصوصی استان می توانند روی آن ها برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست