اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در استان تاپایان سالجاری خبر داد.

باقر بهرامی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه امداد هوایی در استان احداث شده است افزود: با مساعدت مسئولان کشور یک بالگرد تاپایان سال به استان تحویل داده می شود تا پایگاه امداد هوایی رسما فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۲ پایگاه امداد جاده ای و شهری در استان فعال است ادامه داد: از این تعداد ۴۷ پایگاه جاده ای و ۳۵ پایگاه شهری است که همه ساله به مسافران و شهروندان استانی خدمات امدادی ارائه می کنند.

بهرامی از راه اندازی پنج پایگاه جاده ای و شهری طی سالجاری در استان خبر داد و افزود: هشت پایگاه امدادی نیز تاپایان سال در سطح استان راه اندازی می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از افزایش ۲۳ درصدی ماموریت های امدادی طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: در طول ۱۰ ماهه امسال ۶۳ هزار و ۶۲۸ مورد ماموریت اورژانس در سطح استان انجام گرفته است.

بهرامی اضافه کرد: از این تعداد ۴۸ هزار ۱۶۷ مورد ماموریت غیرتصادفی بوده که ۱۲ درصد افزایش نشان می دهد و طی این ماموریت ها ۲۵ هزار و ۶۲۷ نفر مصدوم و در مراکز درمانی بستری شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی تعداد افراد بستری شده در مراکز درمانی در اثر انجام ماموریت های تصادفی را ۱۶ هزار و ۶۲۷ نفر با رشد هشت درصدی عنوان کرد.

بهرامی از فوت ۶ نفر در اثر مسمومیت ناشی از گاز دی اکسید کرین در استان طی زمستان امسال خبر داد و افزود: امسال در اثر این حادثه ۴۸۳ نفر مسموم شدند که از این تعداد ۴۷۷ نفر در مراکز درمانی بستری شدند که نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد رشد نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست