اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی زن معتاد بی سرپناه در بوکان که عکس های اسکان او در خیابان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: این فرد امروز جهت اعزام به تبریز تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر داده شد.

در روزهای اخیر عکس هایی از اسکان یک زن معتاد در خیابان های بوکان خبرساز شده است. بهزیستی بوکان در این خصوص اعلام کرد: «این فرد بیمار به دلیل سوء مصرف مواد مخدر سابقه چندین دفعه ترک اعتیاد را دارد و آخرین بار حدود یک ماه قبل با کمک و حمایت چند نفر خیر در یکی از مراکز اقامتی استان کردستان بستری شده بود، اما متاسفانه به محض ترخیص نتوانسته است بر روند درمان خود پایبند باشد.

در حال حاضر هیچ مرکز اقامتی مختص زنان معتاد در آذربایجان غربی وجود ندارد، با رایزنی های صورت گرفته با استان، پس از طی مراحل قانونی این فرد به یکی از مراکز اقامتی آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز منتقل خواهد شد».

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از انتقال این فرد به تبریز و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سعید فریور افزود: در سفر به شهرستان بوکان به همراه معاون توانبخشی و پیشگیری در راستای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان، بلافاصله پس از اطلاع از وضعیت این زن دستورات لازم برای حل مشکل این او صادر شد.

اوادامه داد : با گزارش به پلیس مبارزه با مواد مخدر از طریق معاونت پیشگیری بهزیستی استان با مرکز ماده ۱۶ آذربایجان شرقی که دارای مرکز نگهداری درمان وکاهش آسیب ماده ۱۶ معین شمالغرب بوده هماهنگ شده و مقرر شد با دستور قضایی وی به مرکز مذکور انتقال یابد.

به گزارش کردپرس ؛ او با بیان اینکه فرد مذکور قبل از انتقال به مرکز فوق، توسط اورژانس اجتماعی شهرستان به قرنطینه مرکز سالمندان منتقل و پس از استحمام و ساماندهی در قرنطینه قرار گرفت و امروز شنبه ۱۳ شهریور جهت اعزام به تبریز تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست