اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آذربایجان غربی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور میزبان ۵ رشته ورزشی خواهد بود و تا کنون در صدر جدول توزیع مدالی این المپیاد قرار داد.

 دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اواخر مرداد و شهریور امسال در ۹۶ رشته ورزشی کشور برگزار می شود و استان آذربایجان غربی میزبان ۵ رشته ورزشی خواهد بود.

امسال ورزشکاران آذربایجان غربی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اکثر رشته های ورزشی شرکت خواهندکرد ضمن اینکه میزبانی ۵ رشته ورزشی به این استان واگذار شده است.

کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال ۳ نفره و هاکی رشته هایی هستند که میزبانی آنها به استان آذربایجان غربی واگذار شده است.

بنا به اعلام ستاد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور مسابقات کبدی از ۳۰ مرداد تا ۴ شهریور با حضور ۵۱۶ ورزشکار، هاکی از ۳۰ مرداد تا ۶شهریور با حضور ۳۴۸ ورزشکار، اسکیت سرعت از ۶ تا ۸ شهریور با حضور ۳۸۷ ورزشکار، بسکتبال ۳نفره از ۶ تا ۹ شهریور با حضور ۳۴۸ ورزشکار و کاراته از ۶ تا ۹ شهریور با حضور ۶۷۷ ورزشکار به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود.

تا کنون با پایان نخستین رشته (موی‌تای) به میزبانی یزد، در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان آذربایجان‌غربی در صدر جدول توزیع مدالی این المپیاد قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست