اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزاد سازی بیش از ۱۹ هکتار از حریم و بستر رودخانه های استان در چهار ماهه اول سال خبر داد.

ناصر عتباتی گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت المال و حفاظت از منابع ملی و طبیعی و نیز پیشگیری از خطرات و خسارات احتمالی در مواقع وقوع سیل آبها و طغیان رودخانه ها با پیگیری‌های دستگاه قضایی در چهار ماهه اول سال بیش از ۱۹ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان آزاد سازی گردید.

عتباتی ادامه داد: بیشتر این رودخانه ها که در شهرستان های ارومیه، شاهین دژ، خوی، سلماس، شوط، ماکو و پیرانشهر قرار دارند رودخانه هایی هستند که به دریاچه ارومیه ختم می شوند و آزاد سازی حریم و بستر آنها تاثیر مستقیمی بر انتقال آب به دریاچه ارومیه و احیای آن دارد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: اقدامات در راستای آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها ادامه خواهد داشت و دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان اجازه دست اندازی افراد سود جو به منابع ملی و طبیعی را نخواهد داد و با متصرفین قاطعانه برخورد خواهد نمود.

عتباتی از اعضای شوراهای روستایی و دهیاران و همه مردم دوستدار طبیعت خواست هر جایی تصرف به حریم یا بستر رودخانه ها یا دریاچه یا تالاب ها را مشاهده کردند به مراجع متولی و دستگاه قضایی استان اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست