اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی ۲۰ نفر از دستگیرشدگان اخیر در استان خبر داد.

ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: در روز اول اجرای دستور ریاست قوه قضائیه ۲۰ نفر از دستگیر شدگان اخیر از زندان‌های استان مشمول ارفاقات قانونی شده و از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: کارگروهی که در این خصوص تشکیل شده با سرعت در حال بررسی پرونده‌های بازداشت شدگان اخیر هستند و حاصل تلاش نیز در روز اول آزادی ۲۰ نفر از این افراد بود و امید است در روزهای آتی این تعداد افزایش یابد.

کشف ۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در میاندوآب خبر داد.

ناصر عتباتی اظهار کرد: حسب گزارشات واصله به دادستانی میاندوآب مبنی بر اینکه فردی به هویت «ا- س» به همراه دو نفر دیگر به صورت گسترده اقدام به فروش مواد مخدر در سطح استان‌های آذربایجان غربی و شرقی می‌نمایند با دستور قضائی نامبردگان مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

عتباتی ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن اعضای این گروه مشخص گردید نامبردگان از شهرهای جنوبی کشور مواد مخدر خریداری و با قصد تحویل این مواد مخدر به استان کردستان عزیمت و پس از جاسازی کردن در خودرو به شهرستان میاندوآب منتقل کرده اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: پس از شناسایی محل خودرو حامل مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر با مدیریت و دستور قضائی دادستان میاندوآب، مأمورین در محل حاضر و یکی از متهمین دستگیر و از داخل خودروی وی تعداد ۷۳ عدد بطری نوشابه پلاستیکی بزرگ حاوی ۱۳۵ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد و دستگیری دو متهم فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست