اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل گمرک زمینی بازرگان گفت: ترخیص بخش اعظم کالاهای همراه مسافر تا ۳۱ فروردین ۹۸ آزاد اعلام شد.

علی نامدار در گفت و گو با ایسنا گفت: برای کمک به امر تولید در منطقه آزاد ماکو شیوه نامه جدید واردات مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان منطقه در گمرک تدوین شده است.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه های صادره، طی هفته جاری کالاهای همراه مسافری روانه بازارهای منطقه آزاد ماکو می شود که موجب جذب بیش از پیش گردشگران خواهد شد و بازار ماکو رونق دوباره میگیرد.

جابر اکبرزاده مدیر پایانه مرز زمینی بازرگان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم زمینی۲۴ ساعته کشور محسوب میشود، گفت: در ۱۱ ماه امسال ۲۴۴ هزار و ۶۸۳ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت از این مرز ۱۰۹ هزار و ۶۴ دستگاه کامیون از کشور خارج شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه همچنین با تاکید بر اینکه تردد کامیون ها در مسیر ایران – ترکیه در سال جاری ۵ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است افزود: تردد یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۵۱ مسافر در ۱۱ ماه گذشته از طریق این پایانه انجام شده است.

اکبر زاده بیان کرد: میانگین تردد روزانه مسافر از این مرز ۳هزار و ۷۵۷ نفر بوده که از کاهش ۱۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست