اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی از آغاز اولین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با حضور ۱۵ بازیکن از استان‌های مختلف کشور در ارومیه خبر داد.

 عبدالسلام معروفی اظهار کرد: این اردو از ١٢ لغایت ٢٠ بهمن ماه در مجموعه ورزشی سه هزار نفری آهندوست ارومیه در جریان خواهد بود و بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرین تاکتیک‌های مورد نظر خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را در این اردو، علی رعدی از مربیان ارزنده و خوش سابقه کشورمان برعهده دارد و سردار پاریاد و رضا کیان نژاد به عنوان مربیان و نعیم باقری هم به عنوان مربی دروازه بان در این اردو حضور دارند.

معروفی اظهار کرد: در این اردو، دانیال رشیدی از شهرستان پیرانشهر هم بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی حضور دارد.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی ادامه داد: علاو بر رشیدی، بازیکنانی از تهران،خراسان رضوی، فارس، قم، گیلان، اردبیل، مازندران و همدان در این اردو حضور دارند.

معروفی ضمن تقدیر از حسن توجه فدراسیون و شخص ریاست محترم برای واگذاری میزبانی ها به آذربایجان غربی ، مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و سالن ورزشی آهندوست، هتل مروارید، اتوبوسرانی ارومیه، هیات پزشکی، کمیته داوران هیات فوتبال، اصحاب رسانه، همکاران هیات، مربیان و همه بزرگواران یادآور شد: این اردو در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای حضور تیم در مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه ناشنوایان ” تهران” ٢٠٢٣ که بهار سال آینده خواهد بود، برگزار می‌شود.

گفتنی است، آذربایجان غربی از جمله استان‌های فعال در حوزه ورزش‌های ناشنوایان است و چندین بازیکن ملی پوش در رشته‌های مختلف دارد و هیات استانی هم جزو هیات های برتر کشوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست