اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دفتر مرکزی ائتلاف وحدت ملی در آذربایجان غربی عصر امروز پنجشنبه با حضور، رئیس شورای سیاستگذاری ائتلاف وحدت ملی آغاز به‌کار کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در آئین آغاز بکار این دفتر با بیان اینکه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: در شرایط حساس فعلی که وضعیت معیشتی، مردم را برای مشارکت در عرصه‌های مختلف دچار تردید کرده است، همه باید تلاش و اطلاع رسانی کنیم و برنامه‌ها و راه‌حل‌هایی برای عبور از این شرایط و ترغیب مردم به مشارکت را ارائه دهیم.

رامین مهمانپرست با بیان اینکه در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دولت‌های زیادی از دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب روی کار آمده و کارهای زیادی هم داشته‌ایم اما امروز در نکته‌ای قرار داریم که مردم باید پیشرفت‌ها را در زندگی لمس کنند در حالی مردم تحت فشار بوده و در شرایط سختی به سر می‌برند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف وحدت ملی ادامه داد: دولت‌های گذشته با وجود عمکرد خوب، ضعف‌های زیادی داشته‌اند. نتیجه و جمع‌بندی عملکرد دولت‌های مختلف فارغ از اینکه دارای چه گرایشی بودند، شرایط فعلی را به وجود آورده است. ادامه دادن این روند و طرز تفکر شاید نتواند تحول قابل توجهی که مردم انتظار دارند را رقم بزند.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنیم یکی از اشکالات وضعیت موجود این است که جناح‌های سیاسی چون اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل، تند و افراطی و اعتدالی تا به امروز فرصت کافی برای اداره کشور را داشته‌اند و در مقطعی تلاش کردند عملکرد خود را نشان دهند، اما شاید مردم از مجموع این عملکردها، رضایت نداشته باشند، افزود: قصد داریم جریان جدیدی در کشور به وجود آوریم که نگاه جناحی نداشته باشد و از همه افراد خوب، متخصص، فعال، سالم، خلاق و باانگیزه فارغ از گرایش‌های سیاسی برای ساختن کشور استفاده کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف وحدت ملی گفت: مردم تصور می‌کنند جناح‌های شناخته شده، برنامه‌ای برای ایجاد تحول بزرگ در کشور ندارند. فکر می‌کنم خیلی از افرادی که وارد عرصه ریاست جمهوری می‌شوند یا تشکل‌های سیاسی که آنها را معرفی و حمایت می‌کنند، فاقد طرح و برنامه‌ای جامع برای اداره کشور هستند. شاید برنامه‌هایی هم ارائه کنند ولی ما آن را جامع و منسجم نمی‌دانیم. اعتقاد داریم ریشه خیلی از مشکلات در ساختارهای غلط اداری و اقتصادی کشور است.

مهمانپرست با تاکید بر اینکه تا ایرادات ساختارهای اداری و اقتصادی کشور حل نشود هر دولتی روی کار بیاید شرایط به همین منوال خواهد بود، اظهار کرد: ما دو هدف داریم، اولین مسئله حضور مردم در انتخابات است اگر مردم نارضایتی داشته باشند باعث مشکلات زیادی می‌شود لذا ما باید را مردم را تشویق کنیم تا حضور داشته باشند؛ دوم اینکه دولتی بیاید تا تحولات اساسی در دولت و وضعیت کنونی مردم به وجود آید.

رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف وحدت ملی ادامه داد: ما به نقطه رسیدیم که دولت بعدی باید دارای برنامه ریزی و یک تیم متخصص و سالم و به دور از فساد باشد، اولویت اصلی ما با هر گرایشی که هستیم وحدت ملی و منافع ملی است و فکر می‌کنیم جدای از اینکه چه کسی دولت را می‌خواهد در دست بگیرد همه یک هدف داریم.

وی گفت: اساساً رقابت در کشور ما رقابت بین افراد است نه بین طرح و برنامه‌های آینده و در کشورهای مختلف احزاب هستند و سیاست‌های خود را بیان می‌کنند و مردم انتظار دارند که به وعده‌ها عمل شود، بنابراین ما به عنوان وحدت ملی سه موضوع تغییر در ساختار اداری داشتن طرح و برنامه‌های آتی برای آینده و دولت را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: هر کاندیدایی که گفتمان و دیدگاهش نزدیک به ائتلاف وحدت ملی باشد مورد حمایت این ائتلاف در انتخابات قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه در صورت کسب رای و موفقیت در انتخابات نیز، در طول دولتمداری تمامی برنامه‌ها و کارهای گفتمان وحدت ملی تا حصول نتیجه و حل مشکلات پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی عنوان کرد: اکنون زمان ایجاد وحدت و شکل گیری دولتی متخصص و کارآمد است تا با بهره گیری از تمامی توان متخصصان کشور گامی بلند در راستای حل مشکلات مردم برداشته شود و در این زمینه ائتلاف وحدت ملی آماده هرگونه همکاری با تمامی متخصصان و کاندیداهای اصلح و نزدیک به گفتمان وحدت ملی با رویکرد فراجناحی در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

در ابتدای این مراسم سهراب عبدالله زاده رئیس و سجاد خضرلو، دبیر ائتلاف وحدت ملی در آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی به اهداف و برنامه‌های دفتر مرکزی ائتلاف وحدت ملی در آذربایجان غربی اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست