اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : یازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور جمعه شب با حضور مسوولین و مدیران استانی در ارومیه آغاز به کار کرد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در این مراسم با بیان اهمیت برگزاری مسابقات اظهار کرد: بیماری منحوس کرونا یکی از دلایل اصلی عدم برگزاری این مسابقات در دو سال اخیر بود که خوشبختانه امروز آذربایجان‌غربی با برگزاری یازدهمین المپیاد کشوری میزبان شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات است که امیدوارم حامل خاطرات خوبی از ارومیه شهر زیبایی‌ها باشید.

رسول خداویردی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ رده‌ ورزشی برگزار می‌شود، افزود: در بخش آقایان رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و در بخش بانوان رشته‌های ورزشی والیبال و تنیس روی میز در سالن‌های مختلف ورزشی ارومیه رسما آغاز شد.

وی با اعلام حضور ۴۴۰ ورزشکار در این المپیاد ورزشی اظهار کرد: دوره مقدماتی این مسابقات در ۱۰ منطقه از کشورمان برگزار شد که در نهایت با راهیابی ۱۹ استان در قالب ۴۴۰ ورزشکار و ۵۰ تیم مهمان آذربایجان‌غربی هستند.

وی ادامه داد: ۱۶۰ نفر این ورزشکاران از بانوان هستند که نشان از توجه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به ورزشی بانوان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم آغاز به کار یازدهمین المپیاد کشوری با اشاره به اهمیت آذربایجان‌غربی در میزبانی این دوره مسابقات افزود: آذربایجان‌غربی از نظر ورزشی در رشته والیبال قطب ورزشی کشور است و در دیگر رشته های ورزشی دارای رتبه‌های بسیاری است که جوانان این استان در جهان حماسه آفرینی کرده‌اند.

سید سلمان ذاکر با بیان اینکه سالانه ۹ میلیون تن در آذربایجان‌غربی میوه تولید می‌شود اظهار کرد: در این استان نیاز به متخصصین کشاورزی داریم که دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند با مهارت آموزی این حرفه، جامعه را غنی تر سازد.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای هر استان متناسب با نیاز جامعه و صنعت استانی خویش اقدام به مهارت آموزی کنند هیچ فارغ التحصیل بیکار در جامعه نخواهد بود.

مشاور ارشد رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور هم با تقدیر از عملکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی افزود: پذیرفتن میزبانی مسابقات و برگزاری به نحوعالی، نشان از مدیریت عالی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی است.

کی‌پور با اشاره به اقدامات اولیه برای میزبانی یازدهمین المپیاد ورشی اظهار کرد: در بازدیدی که از محل میزبانی داشتم گویای خوابگاه مناسب و غذا با کیفیت و پذیرش مناسب بود که امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوب و در شانی باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: همه اقدامات دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در راستای شعار ۱۴۰۱ است چراکه بر خود وظیفه می‌دانیم تا با مهارت آموزی در جامعه، میزان اشتغال آفرینی را رشد دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست