اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده مهاباد در مجلس از انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی سازه اصلی و ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: برآورد کلی برای احداث این بیمارستان حدود ٢ هزار میلیارد ریال جهت اتمام سازه است.

جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: در مرحله اول احداث بیمارستان  مذکور خرید بخشی از زمین بیمارستان انجام و عملیات محوطه سازی پروژه به مناقصه رفت و توسط پیمانکار مربوطه نیز کار محوطه سازی و حصارکشی آن انجام شد.

او ادامه داد: اما به دلیل مشکلات عدیده از جمله دارا نبودن مصوبه هیئت امناء و ایجاد معارض شخصی برای مقداری از زمین باقیمانده و ایجاد مشکل وسنگ اندازی در حین پیگیری رفع مشکلات، ادامه عملیات این پروژه با وقفه مواجه شد.

نماینده مهاباد در مجلس اضافه کرد: در نهایت با پیگیری ها و رایزنی مستمر علیرغم کم کاری و کارشکنی تعدادی از مسئولین کشوری و استانی مشکلات به وجود آمده مرتفع و مناقصه احداث سازه اصلی بیمارستان تأمین اجتماعی مهاباد با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی در فاز اول (سالجاری) اعلان عمومی شد.

محمودزاده بیان کرد: امروز هم با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی سازه اصلی و ساختمان آن شروع شد تا این مطالبه مهم و به حق مردم شریف مهاباد نیز عملیاتی شود.

او با اشاره به مشخصات این بیمارستان گفت: زمین احداث این بیمارستان حدود ۱ هکتار و ۴ هزار مترمربع است که بخشی از زمین (حدود ۱ هکتار و۱۶۰۰ متر مربع) از اداره مسکن و شهرسازی به قیمت ۲۸ میلیارد تومان خریداری شده است و ۲۴۰۰ متر مربع مابقی زمین به قیمت۷ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان از اشخاص خریداری شده است.

نماینده مجلس یازدهم افزود: پروژه با انجام عملیات محوطه‌سازی با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع شد و تا به حال با احتساب خرید زمین و محوطه سازی مبلغ ۳۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان هزینه شده است.

او با بیان اینکه برآورد کلی برای احداث این بیمارستان حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال جهت اتمام سازه است، تصریح کرد: از این میزان ۶۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ جهت انجام و احداث اسکلت اصلی ساختمان ۵ طبقه بیمارستان و کارهای ساختمانی هزینه و مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در سال دوم و سوم  برای تکمیل تمامی مراحل احداث در نظر گرفته شده است.

به گفته محمودزاده؛ اعتبار این پروژه پایدار است و از محل درآمدهای سازمان تامین اجتماعی فراهم خواهد شد. این بیمارستان امکانات کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس را خواهد داشت. همچنین یکی از مزیت‌های این بیمارستان این خواهد بود که هزینه‌ها برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، کاملا رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست