اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس ستاد همیاران انقلاب اسلامی  « هواداران محمد ، یاوران رئیسی » در آذربایجان غربی در نشست خبری ستاد انتخاباتی همیاران انقلاب اسلامی گفت : ما در راستای ایجاد یک دولت جوان و انقلابی گام برداشته بودیم که این مورد با عدم احراز صلاحیت آقای سعید محمد رقم نخورد و با رایزنی‌های صورت گرفته هواداران سعید محمد این ستاد را به یاوران رئیسی تغییر دادند.

سعید حقی افزود :متاسفانه در سال های اخیر کاندیدی که دلخواه ملت بوده ، روی کار نیامده بود و دکتر سعید محمد نیز با این هدف وارد شد ولی متاسفانه نتوانست مورد احراز شورای نگهبان قرار گیرد و بعد ازعدم احراز به سمت حمایت از آقای رئیسی روی آوردند.

وی ادامه داد : بحث وحدت از بدو انقلاب تاکنون مورد غفلت قرار گرفته و ما به دنبال این هستیم که طبق فرموده امام راحل که رمز پیروزی در وحدت کلمه است، به آن دست یابیم و در این رابطه نقطه عطف وحدت در آذربایجان و شمالغرب می‌باشد.

حقی تاکید کرد : امید است با فعالیت‌های این ستاد در راستای وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در استان گام برداشته و در این راستا رسانه‌ها نباید وارد گود تفرقه‌اندازی شوند.

وی اذعان کرد : طبق فرموده‌های خداوند متعال در قرآن کریم، برتری به قوم نبوده بلکه به تقواست، همه از کُرد و ترک و مسیحی برای امنیت کشور زحمت کشیده و جانفشانی کرده‌اند.

رئیس ستاد همیاران انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت : ما در هیچ مقوله‌ای از شوراهای شهر ورود نکرده و هر کاندیدایی که چنین مساله‌ای را مطرح کند، اعلام می‌کنیم که از اسم ستاد همیاران انقلاب سواستفاده کرده است و‌حق ورود به این موضوع را ندارد

حقی تاکید کرد : متاسفانه درحال حاضر عدم اتحاد ستادهای آقای رئیسی را در استان شاهد هستیم که این نیز مورد خوبی نبوده و امید است طی روزهای آینده بین ستادها همبستگی و اتحاد ایجاد شود.

او خاطرنشان ساخت : طی ۴۲ سال اخیر جریان های مختلفی از جمله اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان به روی کار آمده‌اند که امروز اقبال مردم نسبت به این جریان ها کمرنگ شده و در بحث ستاد همیاران در نظر داریم جریان سومی در مسیر آرمان‌های انقلاب و کاملا مستقل و بصورت جهادی راه اندازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست