اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور معاون توسعه مدیریت معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراحل اجرایی ۶ طرح درمانی در شهرستان خوی آغاز شد.

کلنگ زنی احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی قطور، خانه‌های بهداشت روستاهای مرتضی قلی کندی، احمد آباد، قره شعبان، حبش علیا و سفلی این طرح‌ها را شامل می‌شود که با حضور دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مسئولان شهرستان عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در آئین کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: در حال حاضر ۵ هزار طرح درمانی در کشور در دست ساخت است.

بهروز رحیمی با بیان اینکه این طرح‌ها در مناطق محروم و روستایی اجرا می‌شود، افزود: این طرح‌ها در مجموع در یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال احداث خواهند شد.

مراسم کلنگ زنی و احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی شهر قطور و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلوانس، ۵ خانه روستایی شامل روستاهای احمدآباد، قره شعبان، مرتضی قلی کندی، حبش سفلی و علیا جمعاً با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال بخش قطور آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست