اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در پی بارش‌های سنگین برف در سطح استان، ۱۵۰ اکیپ‌ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

اکبر حسن‌بگلو افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و بارش برف سنگین در سطح استان و تداوم این بارندگی‌ها در روزهای آتی اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده در اثر فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۵۰ اکیپ به صورت رزرو برای موارد احتمالی و ضروری در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مشترکان ضمن رعایت نکات ایمنی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق استان و همچنین اپلیکیشن “برق من” گزارش‌های قطعی برق را ثبت کنند.

حسن‌بگلو اظهار داشت: راحت‌ترین  و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت و یا کافه بازار قابل دسترسی است.

وی تاکید کرد: اکیپ‌های این شرکت تا پایان بارندگی‌ها همچنان آماده باش هستند تا در صورت بروز هرگونه اخلال در وضعیت برق رسانی در کمترین زمان ممکن مشکل را مرتفع کنند.

بازدید از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از سوی ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه ریزی

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی صبح امروز میزبان ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بود.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این ارزیابی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام شد؛ عملکرد و فعالیت شرکت در حوزه‌های استقرار مدیریت عملکرد، توسعه دولت الکترونیک، مهندسی نقش و ساختار دولت، حقوق شهروندی و ارتقاء سلامت اداری، مدیریت منابع انسانی و آموزش و استقرار مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است در این بازدید ضمن بررسی مستندات، فعالیت ها و اقدامات شرکت در حوزه های مورد نظر تشریح شد.
این گزارش می افزاید: بازرسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همراهی مدیرعامل شرکت از مرکز دیسپاچینگ برق استان بازدید کرده و در جریان اقدامات این مرکز قرار گرفتند.

بارش برف و کولاک از ساعات ابتدای سحرگاه امروز یکشنبه در آذربایجان غربی آغاز شده و این روند تا چند روز آِینده ادامه خواهد داشت.

یک‌هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود، بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست