اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مرخصی برود و کسانی هم که از قبل مرخصی گرفته اند لغو می شود.

شهریاری در هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مرخصی برود و کسانی هم که از قبل مرخصی گرفته اند لغو می شود.

شهریاری ضمن تاکید بر اعمال محدودیت های بیشتر در مبادی ورودی و خروجی استان بویژه شهرهای سردشت،بوکان و شاهین دژ تصریح کرد: هر محدودیت و ممنوعیتی که دانشگاه علوم پزشکی برای قطع کردن زنجیره انتقال بیماری کرونا تشخیص بدهد اجرا می شود.

وی بر اجرای بسیج عمومی برای ضدعفونی نمودن معابر و اماکن تاکید کرد و گفت: کماکان از مردم خواهش می کنیم تا از تردد های غیرضروری خودداری نموده و از منازلشان خارج نشوند.

شهریاری تعطیلی پمپ بنزین، نانوایی ها و سوپرمارکت ها را شایعه دانست و گفت: این مراکز با قدرت به کارشان ادامه می دهند و هرگونه خبر تعطیلی تکذیب می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم اینکه بخشی ازتولید اقلامی چون دستکش و ضدعفونی کننده توسط وزارت بهداشت در کشور توزیع می شود در ستاد مصوب شد که اولویت برای تولیدات استانی، مردم آذربایجان غربی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی استان های کشور با کمبود شدید دستکش و اقلام ضدعفونی کننده مواجه هستند و وزارت بهداشت از بخشی از تولید استان برای آنها استفاده می برد، مقرر گردید تا نیاز مردم استان تامین نشده به سایر استانها ارسال نشود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تولیدات آذربایجان غربی در دستکش و مواد ضدعفونی کننده باید ابتدا نیاز مردم استان را تامین کند، گفت: علیرغم اینکه بخشی از تولید اقلامی چون دستکش و ضدعفونی کننده توسط وزارت بهداشت در کشور توزیع می شود در ستاد مصوب شد که اولویت برای تولیدات استانی، مردم آذربایجان غربی هستند.

شهریاری افزود: با توجه به اینکه برخی استان های کشور با کمبود شدید دستکش و اقلام ضدعفونی کننده مواجه هستند و وزارت بهداشت از بخشی از تولید استان برای آنها استفاده می برد، مقرر گردید تا نیاز مردم استان تامین نشده به سایر استانها ارسال نشود.

وی با اشاره به شرایط سخت جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر به دستگاه های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه دستور داد برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اقلام مورد نیاز بهداشتی تهیه شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛  شهریاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان سردشت بیش از ۴۰۰ جانباز شیمیایی با شرایط حاد زندگی می کنند لذا علاوه بر توزیع اقلامی بهداشتی و ضدعفونی کننده برای این عزیزان، محدودیت های ویژه تردد نیز به شهرستان سردشت اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست