اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آماده سازی ۶۸ اکیپ راهداری برای اجرای طرح زمستانی راهداری طی سالجاری خبر داد

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری به صورت رسمی از ۱۵ آذرماه آغاز می شود افزود: با آغاز برف در ارتفاعات و برخی جاده های استان اکیپ های راهداری در تمام راهدارخانه های ثابت وجاده های مواصلاتی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه امسال در قالب طرح راهداری زمستانی ۴۵ هزارتن ماسه و ۱۵ هزارتن نمک در راهدارخانه های استان ذخیره سازی شده است گفت: در مجموع ۶۰ هزارتن مخلوط ماسه و نمک در مواقع بارش شدید و یخبندان جاده ها امسال استفاده می شود.

شکری از دایر بودن ۳۲ راهدارخانه ثابت و ۳۶ راهدارخانه سیار در استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در تمام شهرستانهای استان اکیپ های راهداری آماده اجرای طرح زمستانی راهداری هستند و راهدارخانه های ثابت استان نیز مجهز شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با توصیه به مسافرانی که قصد سفر و یا عبور از جاده های آذربایجان غربی دارند خواست نکات ایمنی را رعایت کرده و بدون زنجیر چرخ در مواقع بارش برف از جاده های استان تردد نکنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون قرارگاه استانی طرح زمستانی در استان تشکیل شده است اظهارداشت: کیسه های ماسه و نمک در راهدارخانه های استان توزیع شده و هم اکنون در آمادگی کامل برای گذراندن زمستانی با کمترین حوادث جاده ای هستیم.

شکری با اشاره به آغاز بارش ها گفت: طرح آسفالت جاده های استان به خصوص در بخش روستایی به صورت نیمه تعطیل درآمده و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی طرح آسفالت ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح ابرار ۳۲۱ کیلومتر از راه های مواصلاتی آسفالت می شود گفت: تاکنون با انجام اقدامات زیرسازی ۱۵۰ کیلومتر از این میزان آماده آسفالت شده و ۱۵ کیلومتر نیز به صورت کامل آسفالت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست