اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: پیش بینی شده است در شهرهای مختلف استان در سالن هایی که دارای استاندارد هستند، ٢ هزار تخت نقاهتگاهی آماده سازی شود تا روند شیوع بیماری به درستی مدیریت و کنترل گردد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: در راستای طرح شهید سلیمانی ۲۰۰ تخت بیمارستانی در ارومیه تجهیز شود.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج تا نابودی کرونا با همه توان در خدمت سلامت مردم آذربایجان‌غربی بوده و در این راستا، همه اقدامات لازم را انجام می دهد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: همه فرماندهان موظف هستند برای استمرار و اجرای با قدرت طرح شهید سلیمانی اقدامات و هماهنگی لازم را با مسوولان امور بهداشت شهرستان ها انجام داده و با قدرت وارد میدان شوند.

سردار شهسواری بیان کرد: برای ما پیشگیری مقدم بر درمان بوده و اجرای محله محور طرح شهید سلیمانی و بیماریابی در اولویت است تا از نیاز بیماران به بستری جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: در زمینه واکسیناسیون نیز، بیش از چهار هزار پایگاه بسیج در اختیار بخش سلامت خواهد بود تا در صورت نیاز تعداد بیشتری نیز آماده سازی شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۱۶ نفر از پاسداران در راه دفاع از سلامت، شهید شده‌اند، افزود: تا به امروز ۷۵۰ هزار بسته معیشتی نیز در سطح آذربایجان غربی در بین خانوارهای هدف در قالب رزمایش مواسات و همدلی توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست