اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه « ما مقتدریم » شعار امسال هفته دفاع مقدس است، گفت: ۶۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان برنامه در استان طراحی و اجرا می شود.

سردار حبیب شهسواری در نشست خبری ریاست کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه دفاع مقدس ما منشأ عاشورایی دارد و تا عالمیان در زمین هستند تلالو عاشورا راهنمای عالمیان خواهد بود، افزود: اگر از عمر انقلاب اسلامی هزاران سال بگذرد ما قله عظیمی داریم که درس‌های بزرگی از آن خواهد جوشید و زحمات فرزندان این سرزمین و حماسه‌های آنان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق طولانی‌ترین جنگ دنیا بوده و تقابل کفر و حق و تقابل کفر و اسلام است، اظهارکرد: درک دریافت صحیح و همه جانبه ما از دفاع مقدس موجب کمک به درک تحریم و مفاهیم امروز دنیا می‌شود؛ استفاده از این تجربیات دفاع مقدس در کشور ما لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ما دانش آموختگانی از نسل دفاع مقدس داریم همچون سردار سلیمانی که یک عالم شیفته او بودند و آیندگان از این چشمه سارها یاد می‌کنند، افزود: ۳۵۰ هزار ارتش آمریکا در طول بیست سال تربیت شد اما در بیست روزی به باد فنا رفت و این است تفاوت دانش آموختگان غرب و دانش آموختگان مکتب امام خمینی (ره) که عالم به حیران ایستاده است.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌ها در روز سه شنبه ۳۰ شهریور گفت: برنامه‌ها با سخنرانی آنلاین ریاست جمهور آغاز می‌شود ؛ در استان از ۴۰ هزار نفر از پیشکسوتان و در ارومیه یک‌هزار نفر از پیشکسوتان تجلیل می‌شوند.

سردار شهسواری پنجشنبه دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و عطرافشانی مزار شهدا در باغ رضوان ارومیه، جمعه حضور در نماز جمعه و توجه به اهمیت خانواده و نقش بانوان در تربیت جامعه، تجلیل از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در پرتو ولایتمداری جوانان، تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را از مهمترین برنامه‌های سالجاری در راستای بزرگداشت سالروز هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ۴۱ یادواره شهدا در سطح شهرها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد خبر داد و گفت: همچنین افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی به ارزش ۵۱ میلیارد که پروژه ساخت مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد نیز از جمله این پروژه هاست.

وی گفت: برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه، حلقه‌های صالحین، اهدای جهیزیه به نوعروسان، رزمایش حمایتی و نیز طرح شهید سلیمانی که در طی آن بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود از دیگر برنامه‌های سپاه شهدا برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین افزود: ۲۲ پایگاه واکسیناسیون که ۱۷ پایگاه توسط سپاه و ۵ پایگاه با همکاری جهاد دانشگاهی احداث شده است از اقدامات مهم سپاه در کمک به واکسیناسیون کروناست، سپاه پاسدار انقلاب است اگر نیاز به تزریق واکسن باشد همان کار را می‌کنیم که در دفاع مقدس در دفاع از میهن و خاک انجام می‌دادیم.

وی تاکید کرد: همانطور که در دفاع مقدس تمامی مردم بسیج شدند و از مرزهای دفاع مقدس دفاع کردند و اگر لازم باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی دارد که برای واکسیناسیون عمومی ورود پیدا کند.

سردار شهسواری تاکید کرد: بیش از ۱۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۹۶ هزار نیرو برای مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این بیماری توسط سپاه انجام شد که خود را خادم ملت می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست