اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی ارزیابی مراکز اقامتی و پذیرایی همزمان در آذربایجان‌غربی و در راستای استانداردسازی مراکز اقامتی و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به مردم به صورت ویژه در ایام نوروز اجرا می‌شود.

منصور جلایر اظهار داشت: طرح ارزیابی مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت ملی و در راستای استانداردسازی و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به مردم توسط مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمانپذیرها همچنین مراکز پذیرایی بین شهری، رستوران‌ها و سایر مراکز پذیرایی اجرا می‌شود.

 وی تصریح کرد: در آستانه سال جدید پیش بینی می‌شود حجم سفرهای هم وطنان افزایش چشمگیر داشته باشد و در این ایام میزان استفاده از خدمات گردشگری نظیر مراکز اقامتی و پذیرایی به شدت افزایش می یابد، متاسفانه در برخی موارد شاهد نارضایتی مردم از خدمات ارائه شده در این گونه مراکز خدماتی یا تفاوت زیاد در خدمات ارائه شده هستیم.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی و در راستای استانداردسازی مراکز اقامتی و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به مردم به صورت ویژه در ایام نوروز طرح ملی ارزیابی مراکز اقامتی و پذیرایی  از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

گفتنی است پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه در مدت ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۹ واحد اقامتی در استان استاندارد سازی شده است گفت: همچنین در این مدت ۹۵۹ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده و در این بازرسی‌ها کارشناسان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی تمام موارد لازم را بررسی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست