اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار که همزمان با روزملّی روستا ازعملیات اجرایی طرح هادی در چند روستای شهرستان ارومیه بازدید می کرد با اعلام این خبر گفت: از ۲۱۸۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان مطالعات طرح هادی در ۲۰۷۵ روستا به اتمام رسیده است.
پیمان آرامون با بیان اینکه طرح هادی در ۵۸۶ روستا اجرایی شده است افزود: تثبیت خانوار روستایی و ارتقاء کیفی محیط زندگی در روستاها ازاهداف مهم اجرای این طرح ها است که با اجرای آن به روند مهاجرت ها معکوس شده و از حاشیه شهرها به روستاها به عنوان کانون های تولید افزایش می یابد.
وی از پخش ۳ میلیون مترمربع آسفالت در معابر روستاهای استان در سال جاری نیز خبر داد و اظهار داشت:امسال از محل قیر یارانه ای معابر ۲۶۶ روستای استان آسفالت شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدید که مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان وی را همراهی می کرد به صدور اسناد مالکیت به اماکن روستایی نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز تا کنون به ۱۶۸ هزار اماکن روستایی اسناد مالکیت صادر شده است وروستائیان از مزایای این اسناد برخوردار شده اند.
پیمان آرامون با بیان اینکه ۳۵ درصد جمعیت استان درمناطق روستایی ساکن هستند خاطرنشان کرد: توجه به معیشت روستائیان و رفع مشکلات آنان با اجرای طرح های اشتغالزا دراولویت برنامه های دولت قرار گرفته و در سالجاری ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای اجرای طرح های تولیدی در استان پرداخت شده است.
وی در خصوص طرح بهسازی مسکن روستایی نیز اظهار داشت: برای احداث واحد های مسکونی در مناطق روستایی ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره با بازپرداخت ۱۵ ساله به متقاضیان پرداخت می شود و امسال نیز از این محل تاکنون ۵۵۰۰ متقاضی به بانک های عامل استان معرفی شده اند.
در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار از وضعیت اجرای  طرح های هادی روستایی و طرح بهسازی مسکن در روستاهای گلپاشین ، ترمنی، چهره گشا، آسایش، الیاس آباد،بورشان و ریحان آباد از توابع شهرستان ارومیه بازدید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست