اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس توسط کمیته نیروهای مسلح استان خبر داد.

تقی نجمی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت سی و نهمین سال هفته دفاع مقدس گفت : تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،همایش نکوداشت پیشکسوتان سپاه شهدا و حضور فرماندهان نیروی مسلح در صدا و سیما، غبار روبی مزار شهدا و حضور در آیین نماز جمعه نیز جزو برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان است که با هدف تاثیرگذاری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت اجرا می شود.

وی همچنین رژه و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری جشنواره ورزشی خواهران بسیجی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری و تجهیزات نظامی استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان کرد.

بهره برداری از ۶۰ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از بهره برداری ۶۰ واحد مسکونی مدد جویی همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهارداشت: افتتاح اتاق عمل و سلامتکده طب سنتی در کیلنیک امام علی (ع)، ویزیت رایگان بیماران در استان، نشست‌های پاسخ به شبهات از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با تاکید به اینکه هفته دفاع مقدس امسال باید باشکوهتر از سال گذشته برگزار شود گفت: استکبار جهانی تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه نظام اسلامی در این اواخر به کار گرفته بود اما در حال عقب‌نشینی است.

علی مصطفوی با اشاره به اینکه، دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است افزود: بررسی‌های موجود نشان می‌دهد اقلیت ‌های دینی و اقوام مختلف ایرانی نقشی هماهنگ در دفاع مقدس در حفاظت از کشور و نظام اسلامی داشته‌اند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد

مصطفوی با اشاره به ارزش‌های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوانیم فداکاری رزمندگان اسلام، حماسه ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم که با نثار خون پاکشان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی نیز در این نشست گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و رخدادهای این دوران برای نسل امروز بازگو شود تا نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند.

جلیل وحیدی هفته دفاع مقدس را فرصت بسیاری مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان برشمرد و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و رخدادهای این دوران برای نسل امروز بازگو شود تا نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند.

المال زنان شاخص شهید آذربایجان غربی در استان نصب می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این ستاد، از هفت کمیته در سطح استان تشکیل شده است، افزود: کمیته نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته فرهنگی و هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی متولی با سازمان صدا و سیما از جمله این موارد هستند.

وی افزود: از دیگر کمیته‌های این ستاد، کمیته بانوان از سوی امور بانوان استانداری و متولی کمیته پیشکسوتان و پشتیبانی نیز امور اجتماعی و فرهنگی استانداری است و در آینده نیز کمیته ایثارگران توسط بنیاد شهید و ایثارگران به این کمیته افزوده می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: علاوه بر آن، ساخت و نصب المان تندیس زنان شاخص شهیده استان، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس از مجموعه آثار زنان نویسنده برگزاری اردوهای جهادی مختص زنان با حضور دستگاه‌های متولی، برگزاری همایش ویژه تبیین زنان در دفاع مقدس و تجلیل از زنان رزمنده و پیشکسوت از جمله برنامه‌های کمیته بانوان با مسوولیت بانوان استانداری استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست