اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ساخت انبار اموال تملیکی آذربایجان غربی با اعطای زمین توسط گمرک بازرگان احداث می‌شود.

جمشید قسوریان جهرمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در آذربایجان غربی افزود: با نوسانات ارز در چند ماه اخیر روند قاچاق معکوس شده و ورودی انبارهای اموال تملیکی کاهش یافته است.

وی افزود: بوشهر، هرمزگان و آذربایجان‌غربی سه استان اولویت دار برای ساخت انبارهای اموال تملیکی در کشور هستند، که انتظار داریم مسئولان استانی در امر ساخت انبارهای اختصاصی اموال تملیکی در بازرگان و ارومیه با ما همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست تاکید کرد: رونق تولید از مؤثرترین راه‌های مبارزه با قاچاق است و با توجه به موقعیت مرزی استان آذربایجان غربی، امر مبارزه با قاچاق در این استان حساسیت ویژه و در عین حال دشواری خاص خود را دارد.

علی مصطفوی ادامه داد: در مرزهای استان امر مبارزه با قاچاق دام با جدیت انجام می‌گیرد که لازم است سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، تجهیزات و امکانات لازم برای انتقال دام قاچاق از مرزها را در اختیار استان قرار دهد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به مشکلات دپوی کالا در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ضرورت دارد راجع به این مساله تصمیم گیری شود و برخی کالاها نیز وجود دارند که می‌شود در راستای تنظیم بازار از آنها استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست