اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مجید رستگاری گفت : با تخصیص این اعتبار بیش از ۳۸ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی‌ به مجموع شبکه های آبیاری و زهکشی در دست بهره برداری در سطح استان افزوده خواهد شد.

آوای مرز : مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اعتباری  بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های مرتبط با مهار آبهای مرزی در استان آذربایجان‌غربی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تصویب شد که از این مبلغ بیش از ۵۷۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مجید رستگاری با اعلام این خبر افزود: با تخصیص این اعتبار بیش از ۳۸ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی‌ به مجموع شبکه های آبیاری و زهکشی در دست بهره برداری در سطح استان افزوده خواهد شد.

او ادامه داد: با این میزان اعتبار ؛ ۱۹ هزار و ۲۵۰ هکتار از شبکه‌های آبیاری و زهکشی پایاب سد کرم آباد پلدشت،۱۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد  سیلوه پیرانشهر ، دوهزار و ۳۵۰ هکتار از شبکه غازان، دو هزار هکتار از شبکه شهید قنبری و یک هزارو پانصد هکتار از شبکه دشت نازک آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رستگاری بیان کرد: با توجه به تخصیص بودجه لازم در ۹ ماه آینده عملیات اجرایی شبکه‌های آبیاری و زهکشی تکمیل شده و تا شهریور ماه سال ۱۴۰۳ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در پایان گفت: ایجاد شبکه‌های آبیاری و زهکشی اراضی، موجبات جلب رضایتمندی مردم منطقه را فراهم کرده و ضمن رونق کشاورزی باعث تثبیت جمعیت روستایی و حتی مهاجرت معکوس از شهر به روستا  در مناطق مرزی استان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست