اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز: استاندار آذربایجان غربی گفت: بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی زنان ارومیه، با استفاده از منابع استانی احداث شده و امیدواریم سال آینده به بهره برداری برسد.

محمدمهدی شهریاری در بازدید از روند احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان ارومیه اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم توسعه، برخورداری از تخت های بیمارستانی است که طی سال جاری یک هزار تخت به جمع تخت های بیمارستانی استان افزوده می شود. بخشی از آن محقق شده و بخش دیگر تا پایان سال به تحقق می رسد.

شهریاری گفت: امیدواریم با این افتتاح ها از متوسط کشوری بالاتر برویم و یکی از شاخص های عقب ماندگی آذربایجان غربی که شاخص توسعه بهداشتی درمانی است، ارتقا یابد.

وی بیان کرد: بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی زنان ارومیه بدون ردیف اعتباری با استفاده از منابع استانی احداث شده و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که این بیمارستان سال آینده نیز به بهره برداری برسد تا یکی از مشکلات استان در حوزه درمان بیماری های زنان برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع زنان ارومیه حدود ۱۴ ماه پیش احداث و تا امروز ۷۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

جواد آقازاده با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی زنان ارومیه افزود: برای تجهیز این بیمارستان نیز ۵۰ میلیارد دیگر نیاز است و امیدواریم تا هفته دولت سال ۱۳۹۸ شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم که کل اعتبار احداث این بیمارستان تا زمان افتتاح به ۲ هزار میلیارد ریال برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست