اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سخنگو و سرپرست کل مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا گفت: با همکاری مسئولان شهری و استانی، تمام شرایط میزبانی ارومیه از مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا مهیا شده است.

 داود پرهیزکار در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی مسابقات فوتسال در استان اظهارداشت: تیم ملی فوتسال ازبکستان به عنوان اولین تیم، دیشب و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز دقایقی پیش وارد فرودگاه این شهر شد.

وی با اشاره به اینکه سایر تیم ها نیز تا اواخر وقت امروز وارد ارومیه می شوند تا از روز چهارشنبه یک آبان مسابقات را برگزار کنند بیان کرد: در مورد حضور بانوان با رایزنی های صورت گرفته، ورود بانوان به سالن محل برگزاری مسابقات آزاد بوده و امیدواریم بتوانیم در آینده نیز با این تجربه شاهد حضور بیشتر این قشر برای تماشای مسابقات باشیم.

سخنگو و سرپرست کل مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در مورد تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: با توجه به گروه آسان، سرمربی تیم ملی از بازیکنان جوان تر در این مسابقات استفاده خواهدکرد و به بازیکنان اصلی استراحت داده تا بتوانیم برای سال های آینده و مسابقات آتی بازیکنان آماده دیگری به تیم ملی اضافه کنیم.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه / یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست