اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی از پلمب یک نمایندگی ایران خودرو در ارومیه به دلیل عدم تحویل خودرو و کشف فروش آزاد ۶ هزار کیسه آرد یارانه‌ای در استان خبر داد.

حسین مجیدی با اشاره به مطالبات مردمی صورت گرفته در خصوص کشف تخلفات حوزه آرد و نان گفت: فروش آزاد ۶ هزار کیسه آرد یارانه‌ای در بازرسی‌ از این بخش در استان کشف شد.

او اظهار کرد: عاملان فروش آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد شناسایی کرده‌ایم و طبق بررسی‌ها، تعدادی از نانوایان متخلف در این موضوع مشارکت داشتند که دستور دستگیری متهمان به پلیس امنیت اقتصادی استان صادر شده است.

مجیدی با بیان اینکه این افراد با ارتکاب چنین اعمالی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم می‌شوند، افزود: این جرایم در عمل مردم را به سختی می‌اندازد و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد: این اقدام موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می‌شود که از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.

پلمب یک نمایندگی ایران خودرو در ارومیه

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه همچنین از پلمب یک نمایندگی خودرو در این شهر خبر داد و گفت: در پی ثبت نام و خرید و فروش حواله‌های خودرو در یکی از نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو و عدم تحویل خودرو در وقت مقرر و عدم استرداد وجوه به شهروندان، دادستانی در پی درخواست‌های مکرر مردمی از حیث حقوق عامه به موضوع ورود کرد.

مجیدی با بیان اینکه بیش از ۲۰ جلسه مستمر در این خصوص با مالباختگان و مدیران نمایندگی ایران خودرو در ارومیه برگزار شده است، ادامه داد: عدم اجرای توافق اولیه توسط نمایندگی فروش محصولات ایران خودرو موجب پلمب این نمایندگی در ارومیه شد؛ از این رو محل فروشگاه و سند آن توقیف شد تا از طریق مزایده و فروش، حقوق شهروندان به آنان بازگردانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست