اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دریافت عوارض برای آزاد راه ارومیه به تبریز به دلیل اینکه هنوز تکمیل نشده درست و منطقی نیست، از این خبر داد که مقرر شده بطور مشترک با استاندار آذربایجان شرقی طی نامه ای به وزارت راه و شهرسازی خواستار اصلاح این روند باشند.
محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه دریافت عوارضی های مکرر از مردم و نیز روستائیانی که در این مسیر زندگی می کنند منطقی نیست ، افزود: انتظار می رود علیرغم اینکه این مسیر توسط دو شرکت پیمانکاری احداث می شود، وزارت راه و شهرسازی در خصوص تجمیع و کاهش میزان عوارضی اقدام نماید.
وی افزود: چندان منطقی نیست که مردم بابت مسیری دو ساعته این میزان عوارضی پرداخت نمایند.
شهریاری تاکید کرد: دریافت عوارضی در مسیر قطعه ۴ بدون هماهنگی با استانداران آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی صورت گرفته و ما نیز به جهت اینکه میزان عوارضی برای پروژه ای که هنوز تکمیل نشده، درخواست بازنگری خود را به وزارت راه و شهرسازی اعلام می نمائیم.
گفتنی است چندین سال است اهالی دو طرف دریاچه از میزان مبلغ و تعرفه عوارض این مسیر انتقاد کرده و خواستار کاهش آن بوده اند که انتظار می رود با این انتقاد و نارضایتی و پیگیری استاندار آذربایجان غربی یکی از درخواست ها و انتظارات مردم در کاهش تعرفه تحقق یابد.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت مطلوب مراحل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: بر اساس گزارشات ارسالی لحظاتی پیش دستگاه حفاری TBM از سمت ورودی تونل انتقال سدکانی سیب به دریاچه ارومیه پس از حفاری حدود ۵/۱۲کیلومتر با موفقیت و با دقت بسیار بالا وارد شفت شد.
شهریاری افزود: شفت ایجاد شده در عمق ۸۰ متری محلی برای اورهال دستگاه حفاری TBM است. رسیدن به این نقطه از نظر تدقیق مسیر و دقت حفاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که طبق برنامه زمانبندی با حفاری ۱۹۰۰ متر باقیمانده کل حفاری از سمت ورودی تونل به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: از سمت خروجی هم صرفا ۳۰۰ متر باقی مانده که دستگاه TBM دوم تا پایان مرداد عملیات حفاری را به اتمام خواهد رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست