اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مصوبات ستاد استانی باید توسط فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، اجرا شود در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری در چهل و دومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بر اجرای مصوبات و نیز دستورالعمل های بهداشتی نظارت کرده و دستگاه های کم کار را معرفی کند تا در صورت نیاز با آنان برخورد شود.

او بر لزوم تقویت نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در صنوف، دستگاه های اداری و بازارها تاکید کرد و گفت: روند نگران کننده شیوع بیماری کرونا می طلبد تا مردم و مسئولین نسبت به اجرای فاصله گذاری هوشمند حساسیت بیشتری داشته باشند.

شهریاری با بیان اینکه در آگاهسازی و اطلاع رسانی باید کارهای خلاقانه مدنظر باشد، ادامه داد: رعایت دستورات بهداشتی، پرهیز از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سه اصل اساسی قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا بشمار می رود.

استاندار در پایان بر لزوم استفاده از ماسک در فضاهای پر تراکم تاکید کرد و گفت: مصوبات ستاد استانی باید توسط فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، به صورت کامل اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست