اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی گفت: عشایر غیور در طول انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حتی پس از آن در تامین امنیت مرزهای این استان نقش مستقیم و اثرگذاری داشته‌اند.

محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در دیدار با عشایر و روستاییان «گندملاعیسی» بخش مرکزی شهرستان مرزی اشنویه با قدردانی از نقش عشایر در عرصه‌های مختلف افزود: عشایر هر جا نیاز بوده بیشترین ایستادگی را پای این نظام و انقلاب داشته‌اند و هر جا خطری در مرزها و کیان ایران اسلامی بوجود آمده بلافاصله حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عشایر با برخورداری از کمترین امکانات نقش مهمی در تولید برعهده دارند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش عشایر در حوزه‌های تولید، وظیفه مسوولان فراهم کردن زمینه‌های بهره‌مندی آنها از امکانات و خدمات است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شورای عشایر برای شناسایی کمبود این قشر زحمتکش جامعه باید در فرمانداری اشنویه در اسرع وقت تشکیل و به صورت مرتب با برگزاری جلسات مختلف خدمات مورد نیاز آنها را فراهم شود.

معتمدیان گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با عشایر نیز باید در این شورا عضویت داشته و تمام تلاش خود را برای تامین امکانات مورد نیاز آنها از جمله راه دسترسی، تامین نهاده‌های دامی، فراهم ساختن شرایط لازم برای عرضه و فروش تولیدات و در اختیار قرار دادن پنل‌های خورشیدی بکار گیرند.

وی با تاکید بر فعال شدن صندوق خرد زنان عشایر در این شهرستان اضافه کرد: باید زمینه خرید محصولات تولیدی عشایر باید با ایجاد بازارچه‌های محلی فراهم شود تا دغدغه‌ای برای فروش محصولات خود و عرضه آن به بازار نداشته باشند.

معتمدیان با تاکید بر این امر که امکانات مورد نیاز عشایر و رسیدگی به مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن فراهم شود، یادآور شد: مردم باید آثار حضور مسوولان را در مناطق مختلف لمس کنند تا اعتماد خود را نسبت به نظام حفظ کرده و نتایج این سفرها و مطالبات به حق خود را به عینه مشاهده کنند.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی امروز – پنجشنبه – نهم تیر ماه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود وارد شهرستان مرزی اشنویه شد.

استاندار آذربایجان غربی امروز – پنجشنبه – نهم تیر ماه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود وارد شهرستان مرزی اشنویه شد و با حضور در یادمان شهدای عین الروم (شهید حسن آبشناسان و ۱۳۹ شهید اشنویه) به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

استاندار آذربایجان غربی به مقام شامخ شهدای اشنویه ادای احترام کرد

دیدار با خانواده معظم شهدا، اقشار محتلف مردم در شهر و روستاهای و احصا و رسیدگی به مشکلات، بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، دیدار با نخبگان و معتمدین، ملاقات چهره به چهره با مردم از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سفر استاندار آذربایجان غربی به اشنویه است.

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در مسجد جامع این شهر به منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم و برگزاری نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه  استاندار آذربایجان‌غربی به اشنویه است.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با کشورهای عراق و ترکیه هم مرز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست