اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

آوای مرز  :  نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تنها انتخاب یک نماینده مجلس نیست و به عنوان یک راه برای پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی مطرح است

 سعید جلیلی روز دوشنبه در همایش بزرگ انتخابات که در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: در جای جای کشور عزیزمان شخصیت ها و چهره های ارزشمند بودند که حول محور اتقلاب و آرمان های نظام ایستاده و برای حفظ آن تلاش می کنند.طی ۱۰۰ سال گذشته قدرت های جهان برای این سرزمین تصمیم گرفته و هر منطقه را به قدرتی واگذار می کردند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند همان دشمنانی که برای مردم ما اشک تمساح می ریختند، بمباران شیمیایی سردشت، ترورهای نخبگان و شدید ترین تحریم را علیه مردم اعمال کردند.

وی افزود: زمانی که قدرت های صنعتی جهان از واگذاری کوچک ترین امکاناتی به ما امتناع می کردند، از قدرت جوانان و توانمندی های نخبگان ما بی خبر بودند که چگونه با همت و خودباوری به اوج قدرت علمی و نظامی دست خواهند یافت.

جلیلی با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق های رای بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تنها انتخاب یک نماینده مجلس نیست و به عنوان یک راه برای پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی مطرح است. در سایه انتخاب صحیح و مشارکت در عرصه های سیاسی است که می توان ضعف ها و کمبودها را جبران و به آینده روشن امیدوار بود.

وی با بیان اینکه جلسات ویژه روشنگری و اهمیت شرکت در انتخابات باید مرتب تشکیل شود، گفت: مردم باید به دقت برنامه و سخنان کاندیداها را بررسی و به مسایلی که مورد تاکید و دغدغه مردم است، توجه کنند.پاسخ های کاندیداها به درخواست های مردم، راه حل و نحوه دنبال کردن مشکلات مردم جزو مواردی است که می توان به انتخاب فرد شایسته کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام جمهوری اسلامی، قدرت واقعی خود را از مردم گرفته و به پشتوانه آنان بوده که بعد از ۴۵ سال علاوه بر مقاومت به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

انتخابات نماد تعلق نظام جمهوری اسلامی به مردم است

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این همایش گفت: به طور میانگین هر ۱۳ ماه یک بار انتخابات سراسری برای مسوولیت های مختلف در کشور برگزار شده که نشان از تعلق نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم را دارد.

حسن عباسی با بیان اینکه اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات انجام شده است، افزود: مردم شهرستان مهاباد همواره در صحنه های مختلف که نیاز به حضور داشته، پای کار آمدند و موجب شده دشمنان ما گزینه های روی میز خود را جمع کنند.

وی با بیان اینکه به برکت خدمات دولت مردمی سیزدهم، اکنون شهرستان مهاباد به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، اضافه کرد: ارتقای شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف بهداشتی، خدماتی، رفاهی و گردشگری در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد و پروژه های عمرانی متعددی در حال انجام است.

عباسی بیان کرد: عملیات گازرسانی به ۶۳ روستای مهاباد، احداث بیمارستان های ۳۵۰ تختخوابی و ۹۶ تختوابی تامین اجتماعی، آسفالت ۱۴۴ کیلومتر راه روستایی، ساخت ۳۰۵ کلاس درس و انتقال آب به ۱۴۱ روستای سطح شهرستان بخشی از فعالیت های در حال انجام است.

وی رتبه علمی مهاباد را قابل توجه دانست و گفت: ۹۷ درصد جمعیت شهرستان باسواد بوده و در تمام دانشگاه های معتبر کشور دانشجویانی از این شهرستان حضور دارند.

آذربایجان غربی نماد وحدت و همدلی است

امام جمعه اهل سنت ارومیه هم در این همایش گفت: استفاده از ظرفیت اهل سنت و نیروهای بومی در پست های مدیریتی عاملی برای تحکیم وحدت و همبستگی در منطقه است.

ماموستا مامد کلشی نژاد با اشاره به انتخاب فرماندار نمونه استان از فرمانداران کردزبان افزود: این مهم نشان می دهد که توصیه های رهبر معظم انقلاب در استفاده از ظرفیت نیروهای بومی چقدر توانسته نتایج قابل توجه را به وجود آورد. آذربایجان غربی نماد وحدت و همدلی است و این رنگین کمان اقوام و مذاهب به نقطه قوت منطقه تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ آذربایجان غربی ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی و سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد؛ از این استان ۳۷۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نفر برای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست