اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: ۳۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات جهت عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

حسین باقرزاده در این باره اظهار داشت: برای استفاده بهینه و افزایش عمر ناوگان و تجهیزات راهداری اجرای یک برنامه دقیق از جمله دورههای آموزش کاربران وسائط نقلیه امری ضروریست که برای ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک این اداره به طور جدی اجرا می شود.

او با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین آلات و حفظ توان آنها به عنوان سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سرد سال تاکید کرد و افزود:فن نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع ماشین آلات در همه فصول به ویژه فصل راهداری زمستانی نقش موثر و دوچندانی خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود اجرا شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان غربی در همین راستا اظهارداشت:باهدف بهبود روش ها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشینآلات راهداری،تعمیرات انواع دستگاه های سنگین و نیمه سنگین برای اجرای عملیات راهداری زمستانی طی ماه های اخیر انجام پذیرفته که تعمیرات اساسی ۳ دستگاه برفخور از جمله آنها است.

باقرزاده با اشاره به بارشهای اخیر خاطر نشان کرد: ماشین آلات برفروبی در محورهای مواصلاتی،گردنه های مهم و برف گیر استان،راهدارخانه ها با تجهیزات کامل، گشتهای ثابت و سیار مستقر شده اند.

او ادامه داد: روزانه یک یا ۲ دستگاه ناوگان راهداری با اکیپ مجهز به صورت مداوم در جادهها جهت رصد مشکلات و رفع موانع روزانه در جادهها حضور فعال و مستمر دارند.

باقرزاده گفت: در راستای نوسازی ناوگان در سال ۹۹ تعداد ۵ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی خریداری و به ناوگان ماشین آلات راهداری استان اضافه شده است همچنین تعداد ۴ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر نیز در دست اقدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست