اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۸۵ اکیپ راهداری برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محورهای ارتباطی استان مستقر می شوند.

ارسلان شکری با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود، افزود: ۸۵ اکیپ راهداری شامل ۶۸ اکیپ عملیاتی و ۱۷ اکیپ سیار با ۹۰۰ پرسنل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محورهای ارتباطی استان مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: گشت‌های راهداری و تلفیقی با پلیس راه به صورت محسوس و غیر محسوس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر در پایانه‌های مسافری، طول مسیر و در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه نظارت کامل خواهند داشت.

شکری با اشاره به اینکه سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان آماده دریافت شکایات احتمالی مسافرین نوروزی است، افزود: با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و کاهش مسافران در دو سال گذشته انتظار می‌رود با توجه به واکسیناسیون سراسری و برداشتن محدودیت ترددها و از طرفی دیگر وجود جاذبه‌های گردشگری و پایانه‌های مرزی متعدد در استان امسال، شاهد افزایش مسافران باشیم.

وی اظهار کرد: در طول ایام طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ نیز مجتمع‌های خدماتی و رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران است و مسافران می‌توانند هر گونه شکایات و کاستی‌های احتمالی را در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری جاده‌ای و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست