اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: برای جلوگیری از بروز مشکل در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان، این اداره کل علیه پنج سکوی سیلندرپرکنی در استان اعلام جرم کرده‌است.

منصور جلایر افزود: در حال حاضر ۳۸ سکوی سیلندرپرکنی در آذربایجان‌غربی فعال است که اغلب آنها به بهترین شکل ممکن خدمت‌رسانی می‌کنند ولی برخی از متصدیان این سکوها، استانداردهای لازم را رعایت نکرده‌اند که برای جلوگیری از این امر، اقدامات حقوقی لازم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: استاندارد مربوط به سکوهای سیلندر پرکنی از نوع اجباری بوده و تمامی سکوها موظف به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.

وی با اشاره به انجام ۹۹ مورد بازرسی از این سکوها طی یک سال گذشته بیان کرد: در این مدت ۱۸ مورد گواهی کاربرد علامت استاندارد نیز برای سکوها صادر شده‌است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی‌های مستمر انجام شده، ۹ هزار و ۷۲۵ فقره سیلندر تعویض شده که این امر نیز برای بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان بوده است.

به گزارش ایرنا، سکوهای سیلندرپرکنی گاز مایع در راستای حل مشکل شهروندان برای استفاده از گاز مایع فعال بوده و با توجه به اینکه استفاده از این نوع گاز همچنان در آذربایجان‌غربی ادامه دارد، این سکوها نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ادارات استاندارد در صورت بروز مشکل در بخش تولید و خدمات، می‌توانند علیه واحدهای تولیدی و خدماتی اعلام جرم کرده و از طریق قانونی نسبت به حل مشکل اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست