اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

این خدمت کم نظیر برای اولین بار در سطح کشور روی داده و امید است سایر بیمارستانهای استان نیز در این امر مهم و خدمت ماندگار مشارکت نمایند.

آوای مرز : آیین افتتاح بخش ایثارگران بیمارستان شمس ارومیه با حضور مدیرعامل شرکت بیمه دی آذربایجان غربی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی، مشاور استاندار در امور ایثارگران و معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

در آیین افتتاح بخش ایثارگران بیمارستان شمس ارومیه، مدیرعامل شرکت بیمه دی آذربایجان غربی،گفت:  در راستای تکریم بیش از پیش ایثارگران معزز و افزایش رضایتمندی این قشر از جامعه با افتتاح بخش ویژه ایثارگران در بیمارستان شمس، از این پس تمامی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حمایت بیمه دی می‌توانند از بیمارستان شمس برای امور درمانی خود استفاده کنند.

سعید ابراهیمی بسطامی در ادامه به اهمیت راه اندازی این بخش اشاره کرد و گفت: این خدمت کم نظیر برای اولین بار در سطح کشور روی داده و امید است سایر بیمارستانهای استان نیز در این امر مهم و خدمت ماندگار مشارکت نمایند.

وی در خاتمه سخنان خوداز همراهی و مساعدت ایثارگونه ی رئیس بیمارستان شمس اظهار تشکر کرد و عنوان کرد: با توجه به حساسیت ویژه نسبت به درمان و سلامت ایثارگران، با امضای تفاهم نامه ما بین بنیاد شهید و امورایثارگران وشرکت بیمه دی استان جهت رفاه حال ایثارگران عزیز بخش ایثارگران بیمارستان شمس ارومیه افتتاح شد.

گفتنی است در پایان این مراسم به از قسمتهای مختلف این بخش از بیمارستان بازدید بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست