اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : محمدمهدی شهریاری در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی و تولیدی گفت : همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۶۱ واحد تولیدی و صنعتی مجوز بهره برداری دریافت نموده و با ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مدار تولید استان پیوستند.

استاندار آذربایجان غربی افزود : برای ۴۶۱ طرح هم با ۲۵۰۰ میلیارد تومان جواز صنعتی صادر شده که این طرحها توسط بخش خصوصی انجام می گیرد و مقرر شده در سه ماهه اول سال ۹۸ بهره برداری از آنها آغاز می شود .

وی خاطر نشان کرد: دو واحد از واحدهای افتتاح و کلنگ زنی امروز با سرمایه گذاری خارجی بود که خوشبختانه کارها به سرعت انجام می شود، یک واحد امروز کلنگ زنی و مقرر شده در سه ماهه اول سال ۹۸ به بهره برداری برسد و همچنین شرکت دوهلر نیز برنامه ریزی شده تا خردادماه به بهره برداری می رسد.

استاندار با بیان اینکه آذربایجان غربی شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذاری دارد اظهار داشت : خوشبختانه اقدامات خوبی در استان انجام گرفته و پیگیر هستیم به مشکلات و موانع واحدهای تولیدی راکد در کارگروه رفع موانع تولید استان رسیدگی شود تا از طریق بانکها مساعدت دریافت نمایند و به چرخه تولید استان بازگردند و قدم اساسی برای اشتغال و تولید استان برداشته شود.

امروز با حضور استاندار واحد تولیدی کیک و بیسکویت چی چست تاک با حضور استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی احیا شد که با با احیای این واحد برای ۲۵۰ نفر زمینه شغلی فراهم شده است.

همچنین واحد تولیدی روغن موتور پترول لئوپارد شرکت صنعت کسری مدائن با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، معاون اقتصادی استاندار و مدیران حوزه صنعت  و  خط تولید قطعات و اتصالات لوله آلدورا  افتتاح شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست